Utolsó kommentek

  • Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: @Ekrü: Csakhogy te is szopni fogsz, bármi bajod van, mert a covidosokkal túlterhelt eü nem fog tud... (2020.10.11. 07:41) Nem tudósnak való vidék
  • Ménár Atya: @kvadrillio: Az agyevő amőbák anonim szűrésén kiderült, hogy nincs hím sem nőstény, egyszerűen a z... (2020.10.08. 17:29) Nem tudósnak való vidék
  • / yossarian /: @kvadrillio: offtopik, ezt ne folytasd! (2020.10.08. 15:29) Nem tudósnak való vidék
  • / yossarian /: @Ekrü: "a lakosság nagy többségére nézve még csak nem is veszélyes." Ez egyszerűen nem igaz. Kérde... (2020.10.08. 15:27) Nem tudósnak való vidék
  • / yossarian /: @Ekrü: Oké, akkor legyünk világosak: szoros kontaktokról beszélünk. Ahogy mindenki a járvány kezde... (2020.10.08. 15:25) Nem tudósnak való vidék
  • Utolsó 20

Címkék

East side, West side

2018.12.04. 06:12 :: / yossarian /

 

Meghagytuk a hanyatló nyugat ópiumának.

forrás: Vajdaságma


East side, West side, ősrégi huzavonát tett helyre ez a döntés. István még erőszakkal kardozta az Urálból épp ideérkezett hátrafelé nyilazó atyafiakat az európai kultúrába, Jánossal-Mátyással már mi vetettük lábunkat a küszöbre netovább gyanánt, majd a Kossuth-Széchenyi-Deák triumvirátus modern politikai szellemmel a polgári gondolkodásnak ágyazott meg. Mindeközben Batu kán, Szolimán, Sztálin rángatott vissza a vállunknál fogva, Brezsnyev Kádáron keresztül smárolt le minket, Rákosi meg csak simán egy gennyláda volt.
Valamiért mindig áltattuk magunkat, hogy az öreg kontinens a honállomásunk, pedig aki járt arrafelé, mondjuk egy Ady, a pillanat törtrésze alatt képbe kerülhetett, mekkora tévedés, vagy inkább hazugság ez. Nem az egzisztencia, az már csak következmény. Máshogy mozog az agyunk, másképp gondolkodunk. Szarabbul. Más a társadalmunk, a közösség iránt érzett felelősségünk, a közösségbe vetett hitünk. Szarabb. Más az érzékenységünk, más az intellektuális állapotmutatónk, más a vezetői kultúránk. Alulfejlett, enervált, alattvalói.
Ma már nagyjából ugyanannyi évet számlál a rendszerváltozás utáni fellélegzés, mint a kádári poshadás, és bajban lennénk, ha meg kellene határozni, valójában melyik az átkosabb. Az egyik bűnben született, és több-kevésbé bűnösen is élt, a másik pedig ha nem is szeplőtelen fogantatás, de azért egy mosolygós csecsemőként kezdte, hogy aztán NER becenéven ócska pitiáner tolvajként, útszéli rablóként végezze. Ha a nagyhatalmi kényszerpálya valamiképp magyarázattal szolgál a legvidámabb barakk szoftdiktatúrájára, ezúttal nincs mentség, úgyhogy nyugodtan verjük a fejünket ütemes placcsanásokkal falba az elmúltharminc elmúltnyolcéveinek elszalasztott lehetőségei, a kihagyott ziccerek után.
Ostoba nép, amely a történelmi esélyét így eljátsza. Most lehetett volna kapaszkodni, most kellett volna a kompországot nyugati kikötőben leláncolni, most voltak a kapuk - ha csak résnyire is - kinyitva. Van ez is olyan gyászos, mint Trianon.
Amikor a CEU (Central European University, fordítsuk is le, és morzsolgassuk, Közép-Európai Egyetem) Budapestről Bécsbe költözik, maga Közép-Európa költözik el tőlünk, hagy itt minket az egykori vasfüggöny boldogtalanabbik oldalán. Jelképes ez az egész, a 90-es évek elején hitt a kisgyerekben, amelyik aztán felcseperedve káromkodva megtagadja. A legjobb családban is megesik? Aligha.
Nickelsdorf nyugat, Hegyeshalom kelet, volt már így. A mi választásunk, ezúttal legalábbis. Persze, a mából nézve Sopron is jobban járt volna, ha a leghűségesebb jelző helyett mostanság már csak nosztalgikus könnyeik, meg sárfesz sz-es bájjal kiejtett basszamegjeik emlékeztetnék őket groszungarn gyökereikre.
Valójában mi magunk vagyunk az egyetlen igazi eurázsiaiak, ez a két világ között választani nem tudó szerencsétlenkedés, félig ilyen, félig olyan, szemez Catherine Deneuve-el, de végül mindig Gogolák elvtársnővel fekszik össze. Sose lesz fehérorosz, kazah, azeri láncravert, de nem lesz - hiába vágyakozik - brit, francia, osztrák öntudatos sem. Elvan a provinciális trágyalevében, tocsog benne, forog össze-vissza, de irányba egyszer se áll. Nem is komp ez, csak egy lyukas ladik.

map-1862587_1280.jpgforrás: Pixabay

82 komment

Címkék: vélemény politika gondolatok közéledt

A bejegyzés trackback címe:

https://yossarian.blog.hu/api/trackback/id/tr9914420314

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Egyallampolgar 2018.12.04. 20:52:22

"Máshogy mozog az agyunk, másképp gondolkodunk. Szarabbul."
Szerintem ilyen nincs. Ez csak valami keserű, önostorozás. Semmi értelme. Amint a cikk eleje is említi igenis erőszakkal húztak minket sokszor keletre. Tény hogy mára ennek meg van az eredménye, de az is tény hogy egyelőre most is a nyugati szövetség része vagyunk. Lehet, hogy Orbán Európa pattogó bunkója, de akkor is oda tartozik. NATO és EU tagok vagyunk. Több közünk van Párizshoz és Bécshez mint Moszkvához.

Jossarian 2018.12.04. 20:54:38

a ceu az egy vicc volt, az erdelyi sapientia budapesti megfeleloje. Ideologiahoz kotodo rabszolgakat kondicionalt gyakorlatilag nulla tudasalappal. Lett volna lehetosegem ott tanulni, hosszas merlegeles utan mast valasztottam, jol tettem. Megegyszer: EN valasztottam masik tovabbtanulasi lehetoseget (2002-ben) es nem bantam meg, az ido engem igazolt.

midnightcoder2 2018.12.04. 21:13:46

Ha a szerző picit kinyitná egy percre a szemét, akkor azt látná, hogy Európa változóban van. Az amit a CEU képvisel egy tévút ami vagy azért múlik el mert szétrohasztja maga körül a társadalmat, vagy azért mert a polgárok időben feleszmélnek és kisöprik ezt az eszmeiséget a társadalomból. Ergo, a CEU Bécsben sem fog megöregedni.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.12.04. 21:41:58

Ez van, a magyar nép kiállta a próbát, nem idomult be a globálkulákok, filantlopó gazemberek, kurvák, buzik, pedofilek, oligarchák parancsainak.

Fülig José 2018.12.04. 22:03:14

@Jossarian: “a ceu az egy vicc volt”
Mé, a vajdád nem érti a viccet? Vagy mi volt a baj? Ha vicc, akkó mitől szarta összevissza magát a fideSS?
@maxval balcán bircaman: oszt neked meg mi a fasz közöd van a magyar néphez hogy nyilatkozol a nevében te hazátlan retkes szar?

max bir ca · http://bircahang.org 2018.12.04. 22:05:32

@Fülig José:

Gazdád ezt a csatát elbukta, vedd észre...

pepin_nymburk 2018.12.05. 04:36:15

@maxval balcán bircaman: így van, remekül mondod, a magyar nép kiállta a próbát...Ja, mint 1920-ban és 1944-ben is, ez már csak ilyen nép, imádja a szopórollert 1526 óta, hehehe

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.12.05. 06:15:49

@pepin_nymburk:

Ilyen a történelem. Néha az ember elbukik, de az se mindegy, milyen módon.

/ yossarian / · http://yossarian.blog.hu/ 2018.12.05. 06:19:53

@Egyallampolgar: Formálisan, szavak szintjén, deklarált orientációban persze, nyugatias az elkötelezettségünk. De gondolkodásmódunkban, annak kultúrájában, mentalitásban baromira más világ vagyunk, erre utal az idézett szöveg.

Mondjuk arrafelé a települések tiszták, nem hordja a nylonzacskókat a szél. Nem azért, mert összeszedik. El se dobják.

/ yossarian / · http://yossarian.blog.hu/ 2018.12.05. 06:27:08

@Jossarian: Ideológia az élet megrontója.
Te pragmatista módon nézed, szerinted nem fognak hiányozni, én pedig ebbe a dimenzióba nem is merészkedek, csak magát a távozás aktusát, annak a folyamatát értékelem. Mondvacsinált ürüggyel, kisstílűen packázva kiutálnak, kigolyóznak, kibasznak innen egy felsőoktatási intézményt, a demokratikus normák vajon mi, és milyen furcsa, épp egy ideológia erkölcsi felsőbbrendűségtudatától felhatalmazva. Hátkösz!
A Sapientiával való összevetés nekem meredek, teljesen más a két intézmény missziója.

/ yossarian / · http://yossarian.blog.hu/ 2018.12.05. 06:32:08

@midnightcoder2: A szerző nyitott szeme azt látja, hogy bármelyik ideológia képes pillanatok alatt saját maga karikatúrájává változni, és ezt bizony az aktuálpolitika nap mint nap le is gyártja számunkra. Viszont amiről a szerző szavai mesélni próbálnak, egy ezek fölött álló szellemiség, gondolkodásmód, erkölcsi értékrend, amitől való folyamatos és történelmi lemaradásunkat csak olyan ütődött vénasszonyok kérdőjelezik meg, mint Schmidt Mária.

/ yossarian / · http://yossarian.blog.hu/ 2018.12.05. 06:33:47

@maxval balcán bircaman: Már megijedtem, hogy csak értelmes kommentelők jönnek, de hozzád érve megnyugodtam.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.12.05. 06:37:05

@/ yossarian /:

Köszönd meg inkább, hogy emelem ultraliberális blogod színvonalát...

Európai téridő 2018.12.05. 09:24:12

Nem szarabb, csak más. Nézőpont kérdése: Lehet, hogy az övék a szarabb. Elég szarul cserben hagyták annak idején, 1362-1912 között a török által meghódoltatott rész-Európát, pedig amikor Oszmán és török seregei bebútorozkodtak Drinápoolyban (Edirne), már sejteni lehetett, hogy ennek rossz vége lesz.

Gandosz 2018.12.05. 09:41:49

Szétnéztem egy kicsit azügyben, hogyan is értékelik az osztrákok a Ceu érkezését. Sir Bates (az agyhalott turbóobszcén, ezentúl így nevezem, mert kiérdemelte ezt a jelzőt) terminológiájával élve ner-cselédként.
Nézzünk néhány kommentet a Kurier híréhez:

"Dieses Gebilde als Universität zu bezeichnen und in Österreich anzusiedeln ist die Abwertung aller einheimischen Bildungseinrichtungen. Die Anerkennung und Gleichstellung der von diesem Verein ausgegebenen akademischen Grade und Titel ist eine Beleidigung aller österreichischen Akademiker. Den Ungarn kann man zu ihrer Entscheidung, dieses unseriöse Gebilde los zu werden, gratulieren."

Vagyis: egyetemnek nevezni ezt a fost a létező egyetemek súlyos leminősítése, gratulál Magyarországnak a döntéshez.

"Jeder halbwegs belesene Mensch kann aus den international bekannten Abhandlungen über Soros „Central European University“ (CEU) erkennen, dass dies gar keine Universität ist und sich dieses Soros-Gebilde in den USA auf ein Büro beschränkt. Das Wesen des Soros-Modells ist eine Offshore-Diplomfabrik, die aufgrund der amerikanischen und liberalen Soros-Kontakte ungerechtfertigte Privilegien genießt und nur aus diesem Grund berechtigt ist, amerikanische Diplome zu vergeben – obwohl gleichzeitig ein tatsächlicher Universitätsbetrieb einer amerikanischen Universität fehlt. Und hier bekommen die lieben Studenten auch noch ein nettes Extra: Eine liberale Gehirnwäsche, damit sie später dann ideologisch entsprechend ausgebildete Mitglieder der Soros-finanzierten Chaos-Truppen sein können, welche man politisch korrekt und etwas verschämt auch als „Zivil“-Organisationen oder NGOs bezeichnet. Diese stehen auch hinter der muslimischen Migration, die Europa gerade aufgezwungen wird. Ob Herr Kurz, Herr Faßmann oder Andere - sie alle werden aufwachen - wenn es zu spät ist und die europafeindlichen Machenschaften des Herrn Soros zu wirken beginnen!"

Röviden: A CEU Soros nepotista zsoldosképzője a társadalom elpusztítására.

"Linke NGO-Kaderschmiede für verwöhnte reiche Rotzlöffel."
Baloldali káderképző.

"Schon wieder eine unnötige Privatuni für noch mehr arbeitslose Akademiker!"

Ez kedvező értékelés: végre még egy szükségtelen magánegyetem még több munkanélküli akadémikusnak.

"Und wer braucht das in Österreich ?"

Kinek van erre szüksége Ausztriában?

Terézágyú 2018.12.05. 10:35:10

@Gandosz:
"Nézzünk néhány kommentet a Kurier híréhez:"

Akkor nézzél néhány kommentet ehhez a bejegyzéshez, és nyugodtan hivatkozz rá bármikor:

A kurva anyátok mocskos magyar politikusok, élén a zsírdisznóval!

koala kóla 2018.12.05. 10:59:17

Ujszeru mondanivalo, ujszeru megkozelites. Ja, nem.

Csak a 48. CEU-sirato, muhaha.

2 het mulva a kutyat nem erdekli, aztan lehet lecsapolni a tobbi mocsarat.

Attilajukkaja 2018.12.05. 11:02:57

A CEU egy óriási vesztesség Magyarország számára, bármit is bégetnek a NER birkák. A vesztesség először is erkölcsi, másrészt anyagi. Sok milliárdot veszít az ország.
A magyar képzés nem tudom, meddig maradhat fenn, mert ebben a formában nincs sok értelme. Ráadásul az oktatóknak folyamatosan ingázniuk kell egy-egy előadás megtartásához, ami hosszútávon nagyon nehézkes.
Orbán most úgy gondolja, hogy a Corvinusból csinál(tat) egy ellen-CEU-t. Hááááát. Lehet, hogy sokat akar a szarka?

Attilajukkaja 2018.12.05. 11:07:11

@Gandosz:
A Kurier kiknek készül, mekkora az olvasottsága? Engem a Magyar Időkre meg a Ripostra emlékeztet, amelyek Orbán támogatott szócsövei. Vagyis a szélsőjobb retorikát nyomják büntetlenül.

Gandosz 2018.12.05. 11:31:46

@Attilajukkaja:
Majd megoldják a veszteséget szenvedők kreatívan, mint a szalámilopó Bakács.

Attilajukkaja 2018.12.05. 11:44:51

@Gandosz:
Egy normálisan működő országban a vesztességet okozóknak kellene megfizetniük a kárt.
Amúgy elítélem a szalámi lopást, de egy ország lerablását még inkább!

Gandosz 2018.12.05. 11:52:10

@Attilajukkaja:
Egy új törvény okozhat veszteséget és nyereséget is a jövőre nézve. Ezek fiktívek, értelmetlen arról beszélni, hogy kártérítés járna.
A játéktermeket is bezárták 2012-ben, a Ceu pedig nagyobb károkat okozott náluk.
A játéktermek bezárásánál is ajvékolt az ellenzék, indokolatlanul, hogy 40 ezer munkanélküli lesz stb.

koala kóla 2018.12.05. 11:56:42

@Gandosz: Elhuzodik majd par evig, aztan amikor a strassbourgi soros-szolgak vegul megitelnek majd vmi karteritest sorosnak, akkor kidobjuk a Kozep Europai Egyetemet es a Sorosalapitvanyt is

vastagon megeri

Attilajukkaja 2018.12.05. 11:57:12

@Gandosz:
"értelmetlen arról beszélni, hogy kártérítés járna."
Nem tudom, hogy jár-e, nem is erre gondoltam, hanem azokra a milliárdokra, amit a CEU hozott eddig Magyarországra.

"A játéktermeket is bezárták 2012-ben, a Ceu pedig nagyobb károkat okozott náluk."
Milyen károkat?????????????????,

koala kóla 2018.12.05. 12:01:33

@Attilajukkaja: a ballipsik egy fillert sem hoztak a magyaroknak soha max. adossagot

amit ok bevedenek, az mindig rafizetes a magyaroknak

a magyar politika egyszeru dolog, vanak a magyarok meg a tudjukkik, lipsik

seol 2018.12.05. 12:20:42

@Jossarian:

Igen, már az Sapientiával való összehasonlításból kiderülnek képességeid. Mondjuk eleve látszik, hogy nincs sok érdemi közöd a témához -- a Harvardra se mentél, eltaláltam?

Attilajukkaja 2018.12.05. 12:21:05

@koala kóla:
"a ballipsik egy fillert sem hoztak a magyaroknak"
A CEU-ról van szó, nem a "ballipsikről".

"CEU megy, hasznos dolgok jonnek"
Orbán tárt karokkal hívja vissza az oroszokat. Ők mindig olyan sokat tettek Magyarországért, nem igaz, továriscs?

seol 2018.12.05. 12:21:41

@Attilajukkaja:

Ne hülyéskedj, azt még nem mondták el neki -- egyébként is idén hallott először a CEU-ról.

seol 2018.12.05. 12:24:16

@Attilajukkaja:

Viszont a szemantikai probléma, hogy mit keres valami közép-európai a Balkánon, megoldódott. ;-|

Attilajukkaja 2018.12.05. 12:24:51

@seol:
"egyébként is idén hallott először a CEU-ról"
Valószínűleg másfél évvel ezelőtt, amikor Orbán elkezdte a CEU elleni ámokfutását. De addig biztosan nem! :o)

seol 2018.12.05. 12:26:49

@Attilajukkaja:

Azért a lelkesebb táliboknak kell egy év, mire igazán felfogják, hogyan kell épp utálni azt, amiről korábban ötletük se volt, mi az. :)

Attilajukkaja 2018.12.05. 12:29:04

@seol:
"probléma, hogy mit keres valami közép-európai a Balkánon, megoldódott"
Na ja! Egy türkmén eredetű nép Balkánján, amelyik csak azokat tartja magyarnak, akik piros folttal a seggükön születnek, és akik mindig is megvédték Európát. De most éppen visszasírják a nagy Szovjetunió barátságát.

koala kóla 2018.12.05. 12:29:48

@Attilajukkaja: Soros is hozhatna penzt, de ha a ruszkik hozzak az se baj

444.hu/2018/12/05/budapestre-koltozik-az-orosz-fejlesztesi-bank

koala kóla 2018.12.05. 12:31:23

@seol: a csahek szlovakok tudjak mar mi a CEU ki is dobtak mint a macskat szarni

Budapestnek a sarkara kell allni es kidobni a KEE-t is

Becs is kivagja majd oket nem kell izgulni

Attilajukkaja 2018.12.05. 12:31:29

@seol:
"kell egy év, mire igazán felfogják, hogyan kell épp utálni azt, amiről korábban ötletük se volt, mi az"
Te tényleg azt hiszed, hogy felfogják, vagy hogy most tudják, mi az, amit utálnak? Szerintem csak a kék plakátok szövegeit mantrázzák. Érteni nem kell azokat!

seol 2018.12.05. 12:33:12

@koala kóla:

Hehe, ebből azért macerásabb lesz lopni -- már ha nem akar kedves vezérünk egy szíjjártófejet az ágyikójába. :)

Attilajukkaja 2018.12.05. 12:33:46

@koala kóla:
"Soros is hozhatna penzt, de ha a ruszkik hozzak az se baj"
Soros már évtizedek óta rengeteg pénzt hozott Magyarországra. Már a Kádár korszakban is ő fizette az iskolatejet, amikor még létezett ilyen.
Te azt hiszed, hogy az orosz fejlesztési bank tényleg akkora nagy üzlet lesz Magyarország számára?

seol 2018.12.05. 12:35:45

@koala kóla:

Az azért úgy megvan, hogy a cseheknek az volt a fő bajuk a CEU-val, hogy az a magyar érdekeket képviselte? Már nagy példaképetek, Ceausescu is emiatt fikázta Sorost -- egy-az-egyben azzal a retorikával, amellyel a fideszektások most.

seol 2018.12.05. 12:36:44

@Attilajukkaja:

Azért ne légy ennyire rosszhiszemű, mára a legtöbb meg tudja saccolni, hogy valami egyetem és Soros.

koala kóla 2018.12.05. 12:39:52

@seol: Jo duma, csak az a baj hogy Soros terjeszti.

A valosagban a csehszlovakok is ruhellik a libbant zsido filantroposokat.

Attilajukkaja 2018.12.05. 12:40:51

@seol:
"valami egyetem és Soros"
Én is ezt mondom, mert ez van a kék plakátokon. :o))))

koala kóla 2018.12.05. 12:41:01

@Attilajukkaja: persze, a valosagban soros terjeszti hogy o ide penzt hozott

es a lippsik is ez terjesztik, azaz az ellenkezoje az igazsag

Attilajukkaja 2018.12.05. 12:42:05

@koala kóla:
"a csehszlovakok is ruhellik a libbant zsido filantroposokat"
Ahogy a "nem is antiszemita" magyarok teszik? :o)))))

seol 2018.12.05. 12:42:46

@koala kóla:

Én értem, hogy nem emlékszel semmire, ami a múlt hét előtt történt (és amire emlékszel, azt sem érted), de próbáld meg elfogadni, hogy nem retardált mindenki más is. Nyugalom, azért nem vagy egyedül.

Attilajukkaja 2018.12.05. 12:44:29

@koala kóla:
"a valosagban soros terjeszti hogy o ide penzt hozott"
Én is kaptam tőle még a rendszerváltás előtt. Segített kiutazni egy svédországi konferenciára. Tudod, ugyanazon az alapítványon keresztül, amelyik Orbánnak és sok másnak is fedezte a külföldi tanulmányait.

seol 2018.12.05. 12:44:45

@Attilajukkaja:

Nincs akkora baromság, amelyet egy átlagfideszes el ne hinne, de nem lehet, hogy ez a versenyző trollkodik? ;-)

koala kóla 2018.12.05. 12:45:59

@Attilajukkaja: Ja kiraly lenne ha Orvban mindig ugrana amikor a filantropos kkeri, mert kfizette az uzsonnajat 30 eve

Te hulye vagy vagy csak ugy csinalsz?

seol 2018.12.05. 12:46:46

@Attilajukkaja:

Gondolom, az az egymillió dollárt, amelyet a vörösiszap-áldozatoknak küldött, és amelyet a fijúg elloptak (keresztény erkölcs meg minden ugye), szintén a Liberális Bölcsek Jegyzőkönyve találta ki.

koala kóla 2018.12.05. 12:46:51

@seol: Ahol a CEU eddig volt onnan kidobtak

hiaba probalod kenegetni a szart, te filantrop-cseled

seol 2018.12.05. 12:48:26

@koala kóla:

Ma már tényleg lehetetlen eldönteni, hogy félanalfabéta fideszes ír vagy egy nagyon erőltetett troll. :-D

koala kóla 2018.12.05. 12:48:33

@Attilajukkaja: kinek mi koze az antiszemitizmushoz, ugyanugy maganugy mint a MELEGseg

Attilajukkaja 2018.12.05. 12:51:44

@koala kóla:
"Te hulye vagy vagy csak ugy csinalsz?"
Ezt most tőlem kérded vagy magadtól?

"Ahol a CEU eddig volt onnan kidobtak"
Például honnan? Leningrádból ki akarta fúrni Orbán nagy példaképe, Putyin, de végül nem sikerült neki.

@seol:

"az egymillió dollárt, amelyet a vörösiszap-áldozatoknak küldött, és amelyet a fijúg elloptak "
Ez is egy nagyon jó példa! De a CEU is forint milliárdokat hozott Magyarországnak, amit Orbán pl. mexikói templomok felújítására költ most részben el. :o))))

Attilajukkaja 2018.12.05. 12:54:29

@koala kóla:
"kinek mi koze az antiszemitizmushoz, ugyanugy maganugy mint a MELEGseg"
Nem tudom, Orbán most hány milliót is költ a magyarországi antiszemitizmus elleni küzdelemre. Te emlékszel az összegre? Amúgy meg te kezdtél el itt zsidózni. Hogy miért, azt csak te tudhatod.

kifordított nagyanyó 2018.12.05. 12:56:05

Sok birka hogy örömködik!
Asse tuggyák mijaza CEU de viki kiadta,hogy utálni kell így hát utálják!

koala kóla 2018.12.05. 13:19:29

@Attilajukkaja: eddig szlovakiaban, csehorszagban, magyarorszagon probalkozott soros, innen kidobtak

mibol gondolja hogy becsbol nem dobjak ki? eloszor a migrincsekert is onkent jottek az osztrakok, hehe

koala kóla 2018.12.05. 13:20:25

@Attilajukkaja: zsidozni?

a zsido filantropos neve zsido filantropos, mi ebben a zsidozas?

Attilajukkaja 2018.12.05. 13:30:40

@koala kóla:
A zsidóban mi a zsidózás? :o)))) Az, hogy számodra a származása annyira fontos, hogy külön kiemeled még akkor is, amikor ennek semmi jelentősége.
Amúgy Soros György a neve.

Attilajukkaja 2018.12.05. 13:33:31

@koala kóla:
"szlovakiaban, csehorszagban, magyarorszagon probalkozott soros, innen kidobtak"
Erről van valami írásos infód?
Amúgy Soros nagyon sok helyen "próbálkozott", ahonnan egyáltalán nem dobták ki. Sőt! Nagyon örültek a segítségnek. Annak idején Orbán is így volt ezzel. Persze, akkor még utálta a ruszkikat. :o)

Attilajukkaja 2018.12.05. 13:36:12

@koala kóla:
"eloszor a migrincsekert is onkent jottek az osztrakok"
Ha nem is jöttek, de szívesen látták a magyar és egyéb k-európai migránsokat, ma meg már nem lennének velük szemben ennyire adakozóak, ha az EU engedné.
Persze a menekültekkel is jobban bántak, mint mi. Szó se róla!

koala kóla 2018.12.05. 13:39:59

@Attilajukkaja: hogyne lenne jelentosege

a fajnak nagy jelentosege van, tudjak ezt a zsidok is akik nem bujkalnak amikor a kiirtasi segelyert kell sorakozni, akkor buszke zsidokka valnak

koala kóla 2018.12.05. 13:41:35

@Attilajukkaja: helyes, fontos hogy a menekultekkel rosszul banjunk, hogy elterjedjen rolunk

ez kiemelt strategiai prioritas

John Brennan 2018.12.05. 13:45:30

@Attilajukkaja:
A zsidózást azok kezdik mindig, akik védik Sorost. Szerintük Sorost csak azért üldözik, mert zsidó. Miközbn normális embernek eszébe nem juta ez a gondolatmenet.

John Brennan 2018.12.05. 13:48:22

@Attilajukkaja: 25 éve még nem volt ilyen szemét a Soros. Egyre szemetebb lett. Ma már nagyonnagyon szemét.

Attilajukkaja 2018.12.05. 13:51:10

@koala kóla:
"a fajnak nagy jelentosege van"
Igen, ha az a téma. De itt nem volt az, amíg fel nem hoztad. Ez a poszt a CEU-ról szól, nem a zsidókról.

"fontos hogy a menekultekkel rosszul banjunk"
Igen, ez az álkeresztény kormány politikája. De számukra az is egyre fontosabb, hogy a magyar szegényekkel és elesettekkel is rosszul bánjanak. Szomorú.

@John Brennan:
"A zsidózást azok kezdik mindig, akik védik Sorost"
Lehet, de ez itt most éppen nem így történt. :o)

Attilajukkaja 2018.12.05. 13:53:10

@John Brennan:
"25 éve még nem volt ilyen szemét a Soros. Egyre szemetebb lett. Ma már nagyonnagyon szemét."
Gondolom, Orbánt akartál írni, nem Sorost. Soros politikája, a világhoz való hozzáállása semmit nem változott az elmúlt 25 év alatt, míg Orbán fenekestül kifordult magából.

koala kóla 2018.12.05. 13:54:45

@Attilajukkaja: CEU=zsido trukkok szazai

KEE=zsido tulajdonban levo egyetem (regebben jeshiva)

A keresztenyek nem hagyjak, hogy a zsidok belepofazzanak mit enged meg nekik kereszteny vallasuk.

Attilajukkaja 2018.12.05. 14:05:20

@koala kóla:
"CEU=zsido trukkok szazai"
Mi lenne, ha a tényekhez és nem a kormánypropagandához ragaszkodnál?

"A keresztenyek nem hagyjak, hogy a zsidok belepofazzanak mit enged meg nekik kereszteny vallasuk."
Miért is nem? Hogy nem engedik?

kifordított nagyanyó 2018.12.05. 14:10:07

@Attilajukkaja: Köszi.Akartam neki írni,hogy cserélje ki a két nevet.

Attilajukkaja 2018.12.05. 14:25:43

@kifordított nagyanyó:
"Akartam neki írni,hogy cserélje ki a két nevet."
Annyira magas labda volt, naná, hogy lecsaptam. :o)

kifordított nagyanyó 2018.12.05. 14:28:55

@Attilajukkaja: Az ő kommentjéhez lehetne fűzni,hogy orbán egyre g.cibb!:))

Attilajukkaja 2018.12.05. 14:32:32

@kifordított nagyanyó:
Elég (volt) lenne, csak kicserélni a két nevet. A többit már ő maga is jól megírta. :o))))

/ yossarian / · http://yossarian.blog.hu/ 2018.12.05. 15:39:20

@maxval balcán bircaman: Nem ultraliberális, hanem kritikus. Talán ismered a szót, ha nem is érted, és ritkán alkalmazod.

/ yossarian / · http://yossarian.blog.hu/ 2018.12.05. 16:23:57

Hordtatok ide szemetet is, sokkal többet, mint drágakövet. Takarítani nem akarok, hadd díszelegjen itt a világ dicsőségére. Azért részeredményként koala kólát főkukásnak, John Brennant az intellektuális nyersanyag kimeríthetetlen kőfejtőjének feljegyezném. De hosszú még a nap, meg lesz következő is, van még feltárandó mélység alattunk, bátran húzzatok bele!

KissGecihuszár 2018.12.05. 16:46:55

ha megy, próbáljunk 1 percre elvonatkoztatni a CEU-tól és csupán úgy -kellő adag objektivitással, racionális alapon- végigcheckolni a '90-óta eltelt lassan 30 évet, az elbaszott, elszalasztott nettó ziccer helyzeteket leginkább a privatizációban, a helyzetbe nem hozott hazai polgárságot, akikből épp emiatt nem lett, nem lehetett a szó valódi értelmében vett POLGÁRSÁG, nem lehetett valódi vállalkozói réteg,mert az az mdf kormány, amelynek a '90-es társadalmi-gazdasági-politikai átmenet vérzivatarában gránitszilárdsággal kellett volna helytállni, nos az ehelyett egy ilyen kulcsfontosságú triumvirátus átfazonírozásához zéró tudással rendelkező antall józsefet kellett miniszterelnöknek megválasztania, úgy hogy a mögötte álló emberek jó része is csak ugatott a gazdaság, illetve társadalom-politikához! Senki nem azt várta tőlük, hogy amolyan jéghideg problémamegoldó szerepében tetszelegjenek, de azt igenis joggal várhattuk, hogy ne engedjék szétrabolni az országot, a Magyar privatizáció ne úgy vonuljék be a közgáz tankönyvekbe, mint a legbotrányosabb Közép-Kelet európai privatizáció, hanem olyanként, mely 40 év kényszerű pusztulást követően ismét történelmi esélyt adott egyrészt azoknak, akiktől anno egy tollvonással elvettek mindenüket, másrészt azoknak az értéket teremteni vágyó, ügyes, talpraesett, szorgos embereknek, akik elérkezettnek látták az időt arra, hogy bebizonyítsák, ők a nyerők. Ehhez képest ami akkor történt, nos az pontosan előrevetítette azt a totális társadalmi nihilt, a real vidék (különösképpen a reális központi akarat, elképzelés hiányában ripsz-ropsz lepusztított, tönkretett Nógrád, B.A.Z, Szabolcs, Baranya, Somogy megyéket, tehát az ország 3/4-edét kitevő Keleti, Déli régiókat.) ellehetetlenülését, biztosra vehető lepusztulását, az életen át nyomorgás helyett a jobb élet reményében vagy a vízfejbe, vagy Győrbe, vagy a Nyugatra lelécelő, fentebbi megyékben élők fájdalmas hiányából fakadó további, mára tényként tragikusnak aposztrofálható totális leszakadást. Ez a nép legutoljára a '90 októberi taxisblokád 4 napja alatt mutatott valamifajta egységet, civil kurázsit, kiállást bizonyos közös célokért, aztán 4 nap után -hiába, ott a blokádolók közt még voltak '56-os harcosok, de már többségben volt a háború utáni generációk kádárérában szocializálódott, gyakran összekacsintó, megalkuvó, jobbágylelkű birka nagy masszája, melynek fontosabb volt a jókis otthoni rántott karaj sült krumpli koviubi triumvirátus egy üveg sörrel leöblítve a jó meleg panelben / kádárkockában, mintsem még kitartani, még 1-2 lapáttal rátenni, igenis feszíteni a húrt, megmutatni az ország akkori politikusi "elitjének", hogy vigyázzanak, mert ha nem tudják, hol a határ, könnyen 1-1 villanyoszlop tetején végezhetik! Akkor és ott, azaz '90október végén lett egyszer s mindenkorra a lovak közé dobva a gyeplő, ott és akkor könnyebbült meg az mdf, az mszp, az szdsz,fkgp és nem utsó sorban a fidesz, melynek korifeusai -élén a csúti diktátorral- dettó fostak, hiszen nem tudták, nem tudhatták, hová eszkalálódhat a helyzet. A lovak közé dobott gyeplővel pedig hamar világossá vált a mindenkori regimek számára, hogy nincs mitől félni, megtehetnek ők itt bármit, hiszen semminek az égvilágon nincs és nem is lesz következménye, mert a kis szarganaját mindenki jobban félti annál, hogy az egy esetleges "sajnálatos eseménysor" következtében a lángok martalékává legyen. Lett itt nagy társadalmi közmegyegyezés, melynek keretében széles néprétegek vették fel a versenyló szemellenzőt, s ahelyett, hogy fenekestől felforgattuk volna ezt a büdös posvány országot, nos ehelyett reinkarnáltuk a kádárrendszert, immár "demokratikus" keretek, "magyaroschan egzotikusch" piacgazdasdági keretek közt, melyről persze igen gyorsan kiderült, hogy egész egyszerűen nem fog menni, nem lesz általa valódi jólét, gazdagság, csupán egy végletes leszakadás akár ha a Nyugat-Európát, akár a velünk egy ívású Visegrádi országokat nézzük, akik ugye nem ringatták el magukat bizonyos hamis illúziókban, hanem igen gyorsan cselekedtek és egyrészt eltakarították a régi nomenklaturát, másrészt világos és egyértelmű szabályokkal, törvényekkel teremtettek ismét tőkés vállalkozói, polgári réteget, mely az alapja egy társadalom egészséges fejlődésének, helyes, a realitásokat minden esetben figyelembevevő értékrendjének. 100 szónak is 1 a vége; ez a mai NER maffia egy tök logikus végkifejlete az elmúlt 25-28 évnek, azon súlyos elkúrásoknak, melyeket kimaxolt az 1. ,majd a 2. és főként a 3. mszp-szdsz banda, de az 1. fidesz-fkgp társulat is bőven hunyó az események ilyetén alakulásában!

Attilajukkaja 2018.12.05. 16:54:09

@/ yossarian /:
"koala kólát főkukásnak, John Brennant az intellektuális nyersanyag kimeríthetetlen kőfejtőjének feljegyezném"
Nana! A kőfejtők és a kukások hasznos tagjai a társadalomnak, főleg ezekben a szemétmizériás időkben. Nem hiszem, hogy a legfőbb gondjuk a CEU elűzése lenne. :o))))

Attilajukkaja 2018.12.05. 17:06:35

@KissGecihuszár:
"ez a mai NER maffia egy tök logikus végkifejlete az elmúlt 25-28 évnek, azon súlyos elkúrásoknak, melyeket kimaxolt az 1. ,majd a 2. és főként a 3. mszp-szdsz banda, de az 1. fidesz-fkgp társulat is bőven hunyó az események ilyetén alakulásában"
Ha elkúrásról beszélünk, akkor ne felejtsd ki az Antall kormányt se, amely elindította az egész lavinát, ... ahogy te magad is kifejtetted az elején. Az az igazság, hogy én nem látom a többi volt szocialista országok közül melyik csinálta olyan frankón a rendszerváltást, amit most komolyan meg tudnék irigyelni tőle. Volt aki jobban, volt aki kevésbé kúrta el, de egyikből sem lett egy kis tigris, és mindegyik hasonló társadalmi gondokkal küzd.
Nálunk talán Orbán megalomániás és nepotista, skizofrén jelleme is rányomta az utóbbi évek eseményeire a súlyos bélyegét. Előtte sem volt rózsás a helyzet, de ennyire én nem éreztem durvának. Ez persze csak az én véleményem. Egy számomra szimpatikus nyitást éreztem a világ felé, ami egy ilyen kis és gyenge ország számára elkerülhetetlen, de ez a tendencia most nagyon megfordult. Engem ez keserít el a leginkább.

Béláim! Rátoltuk! 2018.12.05. 18:42:11

@KissGecihuszár: @Attilajukkaja:
Wastaps! Go west? No pasaran! Marad nekünk csak a kelet(kezés).

A Balkán legszarabb országa lettünk, ahol pl, az ilyen barmok, mit ez a maxval balcán bircaman, meg orbán, kövér, német, rogán vezetéknevűek osztják az észt, s lopják szét országunkat és jövőnket.

Kertész Ákos (Kossuth díjas, Kanadába emigrált magyar író) ezt tűpontosan látta már az Orbán-éra elején: birkalelkű a magyar, s lehet, hogy genetikusan is már tényleg az. A nemzeti kurva magyar anyját...
süti beállítások módosítása