Utolsó kommentek

  • Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: @Ekrü: Csakhogy te is szopni fogsz, bármi bajod van, mert a covidosokkal túlterhelt eü nem fog tud... (2020.10.11. 07:41) Nem tudósnak való vidék
  • Ménár Atya: @kvadrillio: Az agyevő amőbák anonim szűrésén kiderült, hogy nincs hím sem nőstény, egyszerűen a z... (2020.10.08. 17:29) Nem tudósnak való vidék
  • / yossarian /: @kvadrillio: offtopik, ezt ne folytasd! (2020.10.08. 15:29) Nem tudósnak való vidék
  • / yossarian /: @Ekrü: "a lakosság nagy többségére nézve még csak nem is veszélyes." Ez egyszerűen nem igaz. Kérde... (2020.10.08. 15:27) Nem tudósnak való vidék
  • / yossarian /: @Ekrü: Oké, akkor legyünk világosak: szoros kontaktokról beszélünk. Ahogy mindenki a járvány kezde... (2020.10.08. 15:25) Nem tudósnak való vidék
  • Utolsó 20

Címkék

Nem tudósnak való vidék

2020.10.06. 09:49 :: / yossarian /

Orbán egy hülye.
Ezúttal nem a nagyfőnök, hanem az altiszt. Jó, hát fideszközelben mindennapos kunszt leosztani egy szellemiekben sokkal bőségesebb, képességesebb embert (Szakács versus Romsics, még most is visítok), ez ugye önmagában mindig és minden körülmények között vicces epizód, amit hangos röfögés mellett iktatunk egyre bővülő nemzeti karikatúragyűjteményünkbe. Persze ha megkérdezzük magunktól, hogyan lehet nagyobb hitele járványügyben egy politológus politikusnak, mint egy virológus szakembernek, egymilliónyolcszázezer (mínusz botok) érvünk támad.
Populizmus overdrive, műűköödj Magyarország, ahol vidáman sétálunk az egészségünkért, veszélyeztetett korosztályként, maszk nélkül, kétcentire egymástól. Csak annyira felelősségteljes, mint amennyire a döntéshozók felelősségteljes mintát szolgáltatnak, a hatalom járványt negligáló magatartása szivárog le, és a civil szervezet egyébként valószínűleg jó szándékú vezetőjének eszébe sem jut a hagyományos akció nevében rejlő aktuális paradoxon, és hogy ez így óriási ökörség. Mint ahogy a maszk nélküli politikusi sajtófotók sem erősítik az egyik legfontosabb teendőnk iránti elkötelezettséget, hogy minimálisan elvárható a másik egészséghez való jogának tiszteletben tartása azzal, hogy egy textildarabbal elvágjuk az útját a köpettel együtt távozó esetleges vírusnak.

 

united-nations-covid-19-response-lbwchw6kayi-unsplash_resize.jpg

Fotó: https://unsplash.com/

Müller „Etus” Cecília egyik nap a számok befékeződéséről beszél, másnap újra durvul a járvány. Tisztességben megöregedett nagymama, ötcsillagos try relax tónus, de nem több ennél, és azt mondja, amit a Rogán-Habony kommunikációs csapat a szájába ad. Hogyan varrjál maszkot (mamaa, fél éve varrjuk, a padlásra hordjuk már dobozokban!), óvodásokat tanít fogat mosni, és hasonló bullshitek.
Okosságot persze nem tudnak, ahhoz a tesztkapacitás nem fejlesztették eléggé, így nincs big data, nincs elégséges input. A WHO protokolljai közül arra hivatkoznak, ami semmire sem jó, sántít, ami meg releváns, az 5%-os pozitivitási arány, azt  - több más kényes, be nem olvasott vagy elferdített kérdéssel együtt – elsumákolják. Hazugság a szakápolói és orvosi felkészültség, még csupán ezekben a hetekben írták össze az intenzív terápiás végzettséggel rendelkező orvosok névsorát. Május óta csak a Balaton, még több Adria, közjó helyett jachtarrogancia.
Azt most már tudjuk, akkor még csak sejtettük, hogy tavasszal szintén kamuztak az egészségügyi védőfelszerelések kapacitásáról, és az sem változott azóta, hogy a halálozási statisztikánk a legrosszabbak közé tartozik. Erre már persze bátran lehet alapozni azt a miniszterelnöki nyilatkozatot, hogy mindenkit meggyógyítunk, aki megbetegszik, ebben az országban demagóg módon hülyének nézni az átlagembert a politikai elit legtöbbet használt skillje.

A következmények nélküli országban – ez a mondat a jelenlegi kurzus embereinek egyetlen valamirevaló szellemi teljesítménye a rendszerváltás óta – ennek az a következménye, hogy hibát elismerni a hatalom nem tud, nem akar, igazából már el is felejtette egy ilyen aktus hogyanját és miértjét. Zavarja a politika legújabbkori és egyetlen motivációját, a hatalom megtartását (illetve megszerzését). Egyetlen versenyfutás zajlik, és az nem a járvány elleni harc, hanem 2022. Bölcs döntések lehetnek népszerűtlenek, így hát attól függetlenül, hogy ők maguk tudnának-e bölcsek lenni (NEM), inkább a közvéleménykutatásra figyelnek, azokra a szondákra rezonálnak, a halottakkal meg úgy vannak, hogy szőnyeg alá sepert tömegsírba hantolva nem hallik a jajkiáltásuk.
A világ egészében effajta mechanizmusok mentén indult neki a második hullámnak, de az utóbbi napok trendje (Ausztria, Csehország, Szlovákia, stb.) már azt mutatja, hogy kénytelen-kelletlen vissza kell fordulni, létezhetnek olyan számok. Kreténországban persze fáziskéséssel érkezhet a hátraarc, és ha a góré nincs meggyőzve egy ennyire vezérvezérelt helyen, akkor az emberéletekben mérhető, és mérendő. Vírusszkeptikussága ugyan nem éri el Tamasi csodadoktor homeopata szintjét, de azért az orvostudományra fellengzősen legyint, elmarja maga mellől a szakembereket, és ezen a ponton Orbán és Orbán, Viktor és Balázs megható egyetértésben ér össze, segg a szájjal, a gusztusos végtermék fogyasztásra feltálalva pedig a nemzet eledele.

Hogy NERjem az arcotokba… #004

156 komment

Címkék: politika közéledt hogynerjemazarcotokba

A bejegyzés trackback címe:

https://yossarian.blog.hu/api/trackback/id/tr3116228942

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zokogjatok 2020.10.07. 12:44:45

Összefoglalom a posztot röviden:
ÓBÁN ÓBÁN!!!

Galerida 2020.10.07. 12:45:42

Hiába leplezte le dokumentumvideóval Korozs a mélységesen humánus Athynával karöltve a gyilkos kormányt, a néptömegek a kormány uszájába (a la Kunhalmi..)kerültek!
Karácsony mögött legalább teljesítmény van, hiszen annál több haláleset biztosan nem lesz egy helyen, mint a Pesti úti otthonban, bár Gy. Németh Erzsébetben azért bízhatunk...

nemecsekerno_007 2020.10.07. 12:50:14

A napi orbánozást add meg nekünk most!

Nem gyengén toljátok. Beindult a ballib kommunikációs offenzíva.
Persze véletlenül épp most :)))))

nemecsekerno_007 2020.10.07. 12:59:35

Amúgy mingyá jön Matyi oszt elmagyarázza a világot.

Fikalnyik Eugén 2020.10.07. 13:18:46

Ceci konyhásnéni ma elismerte, hogy kamu az összes szám:

"Elhunyt huszonnégy beteg, mint mondta, a legfiatalabb egy 21 éves nő. A tisztifőorvos kiemelte:
- Tulajdonképpen csak a laboratóriumi vizsgálat igazolta nála a fertőzést, nem gondoljuk, hogy a koronavírus okozta a halálát."

A koronavirus korményzati oldal szerint koronavírusban halt meg, de akkor mégsem? És a többiek közül hány ilyen van, illetve más elhunytaknál meg miért nincs laboratóriumi vizsgálat?

birkamenet 2020.10.07. 13:37:45

@Galerida:

illiberrált fidernyák trollom, a járványügyi helyzet egyszemélyi felelőse orbán, ezt hívják felhatalmazási és vészhelyzet törvénynek. Minden Covid halott a legfőbb felelős, orbán számlájára megy.

Ja és fidernyák atomtudósok, hallgassatok Müller Szöszíla vezír asszonyotokra, hiszen ő megmondta: EGÉSZSÉGES EMBERNEK NEM KELL MASZKOT HORDANIA!

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.10.07. 13:58:46

A ballibek csúnyán elbukták a víruscsatát, ez van, törődj bele.

felső határ nincs 2020.10.07. 14:00:43

A koviddal kapcsolatos mainstream narrativa mar osszedolt, el kene engedni

Maga a WHO kozolte a becsleset a valos fertozottszamrol, amibol az influenzahoz hasonlo mortalitast lehet kiszamolni - vagyis a "virustagadoknak" volt es van igaza, a mediaban kozolt baromsagok meg a hisztikampanyhoz tartoznak

felső határ nincs 2020.10.07. 14:03:46

@math0: Meg kellene iden 1200 kovid halott hogy meglegyen a tavalyi influenza aldozatok szama. Iden valahogy nincs influenza, iden csak kovid van. A tavalyi osszes halotthoz hianyzik meg ugy 4000, szoval olyan napi 30-40 kovid halott mostantol szilveszterig, es meg mindig nem lenne semmi extra ev 2020

Exploiter 2020.10.07. 14:14:09

@Fikalnyik Eugén:

Ezt én se értem.
Akkor most már tényleg minden halott, akiben kimutatható a fertőzés, covid halott?
Ezt értem ott, ahol a cél a pánik fenntartása, de itthon minek csinálják?
Ráadásul itthon egy normál őszi napon meghal 3-400 ember, ebből nem találnak többet, mint 20 fertőzött?
Totális őrület ez is.

felső határ nincs 2020.10.07. 14:22:39

@Exploiter: Erre van egy WHO ajanlas, hogy kiket kellene belevenni a kovid statisztikaba. Nem mindenki alkalmazza, de 90%, igy Magyarorszag is, igen. Szlovakia pl. nem alkalmazza, maris mas szamok jonnek ki.

Kivlov 2020.10.07. 14:35:44

Együtt kell élni a vírussal és kész.
2020at írunk, az élet megy tovább.

driver70 2020.10.07. 15:00:08

@math0: miért nem csinálsz magadnak egy blogot és játszol magadban,magaddal?

felső határ nincs 2020.10.07. 15:07:53

@math0: a sok teszteles hulyeseg, ertelme semmi, ill. ra lehet vele kerulni utazasi feketelistakra

- ellenkezoleg a WHO marhasagaval, a nagy szamu teszteles egy orszagon se segitett, sot - teszteleskor fertozodnek meg a legtobben. A 70 alatti populacio 99,9%-a vakcina es korhazi kezeles nelkul siman tulesik ezen

Ausztriaban tobb halott van, mint nalunk, lakossagaranyosan

felső határ nincs 2020.10.07. 15:11:35

@math0: Kovidban csak a 12ezer ember halt meg az USAban, nem 200ezer (hanem annak a 6%-a)

Ezt maga a CDC, a tisztiorvosi hivatal kozolte szeptember elejen.

Azaz sehol nincs a FLUhoz kepest

nemecsekerno_007 2020.10.07. 15:27:39

@math0: Látom szétbasz az ideg, de hülyébb már nem leszel. Dögölnél bele az orbanitisbe.

nemecsekerno_007 2020.10.07. 15:39:04

@math0: Egyre szarabbul nyomod GenderMatyi. Nem lesz meg a jutalomrépa.

Kivlov 2020.10.07. 15:48:32

@math0:
Dögöljön, aki fél. Én élni szeretnék normálisan, mint eddig. :D

/ yossarian / · http://yossarian.blog.hu/ 2020.10.07. 16:17:20

@zokogjatok: Ja, valóban kér Orbán, az adta a keretet. Ha kicsit túrod még a témát, akkor észreveszed, hogy van más tartalom is. Persze ha nem akarod....

/ yossarian / · http://yossarian.blog.hu/ 2020.10.07. 16:27:21

@Galerida: Korózs csapnivaló dokumentumfilmes, csapnivaló oknyomozó, és közéleti szereplőként is megbukott. Ami a botrányos történetből nem kapott nagyobb nyilvánosságot, hogy a videóban szereplő hozzátartozó valóban elveszítette az édesanyját. Megmenteni már nem lehetett, de fájdalomcsillapító nélkül kitenni a kórházból, hogy méltatlan körülmények és szenvedések között haljon meg, embertelen.
Nyilván maga film egésze vállalhatatlanul gáz.

Pestiút kapcsán meg erre adj magyarázatot:
index.hu/belfold/2020/04/10/karacsony_4_dokumentum_nyilvanossagra_hozasaval_reagalt_a_kormany_vadjaira/

Ekrü 2020.10.07. 16:27:52

"Orbán egy hülye. "-Aham.Akkor ez az ellenzék,aki az elmúlt évek alatt nem ,hogy megszorítani ,de a közelébe jutni sem tudott,akit Orbán évek óta hülyére ver minden egyes választáson,akkor az az ellenzék ugyan mi?

/ yossarian / · http://yossarian.blog.hu/ 2020.10.07. 16:32:45

@MAXVAL birсaman közíró: Baszki, te még mindig ámokfutsz? Hány éve? NERtrollok között már korelnök lehetsz.
Kedvellek, mert Németh Szilárd is vicces a maga módján, de te kenterbe vered. Mondjuk ha érvelve tolnád, lenne respekted, de te így vagy jó, ne változz!

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.10.07. 16:37:01

@/ yossarian /:

Az "érvelés" szó ballibául = ballibekkel egyetérteni. Erre sajnos nem vagyok képes.

/ yossarian / · http://yossarian.blog.hu/ 2020.10.07. 16:37:44

@felső határ nincs: Akik intenzívre kerülnek, kicsit jobban megszenvednek, mint sima influenzával. De csak egy kicsit, ugye.
Azt nem hiszem, hogy a WHO a te és Gődény kamupártszervező szája íze szerint értelmezné a statisztikákat. De dobjuk félre a mortalitást, és kezdjük el az nézni, hogy amíg tünetmentes valaki, nyakamba szórhatja a covidot. Asszem igen. Szóval a kulcsszó nem az általad emlegetett, hanem egy másik, a látencia.

/ yossarian / · http://yossarian.blog.hu/ 2020.10.07. 16:40:51

@Exploiter: Nem az a lényeg, hogy a covid okozta-e közvetlenül a halálát. Hanem az, hogy közrejátszott-e a halálában az alapbetegsége mellett? És ha nincs járvány, vajon az alapbetegségével tudott volna-e élni még rövidebb-hosszabb ideig?
Igen

Ekrü 2020.10.07. 16:41:45

@math0:
Szerintem,jobb ha beletörődtök,hogy hiába próbálkoztok a pánikkeltéssel ez már nem fog menni.Az emberek nagy többségének esze ágában sincs megint bezárva élni otthon,a hideg rázza őket ha meghallják,hogy iskolaszünet.Ha te félsz maradj otthon,de ne akard a saját félelmeid ráerőszakolni másokra és korlátozni őket semmiben.

/ yossarian / · http://yossarian.blog.hu/ 2020.10.07. 16:46:33

@felső határ nincs: Az utolsó mondatod kivételével butaságokat írtál. Nem kérem, hogy támaszd alá, mert nem fogod tudni.
Az utolsó mondatod meg annyiban igaz, hogy Ausztriában a síszezon miatt (amiket nem is zártak le azonnal hülyemód) elég durvára sikerült az első hullám, sokkal durvábbra, mint pl. nálunk. Ez (még nem teljes) éves összevetésben nyilván nem látszik. Hogy mi hogy úsztuk meg a tavaszt? Volt fáziskésés a vírus ideérkezésében, addigra már zártunk. Emellett még szerintem közrejátszhatott néhány tényező.

/ yossarian / · http://yossarian.blog.hu/ 2020.10.07. 16:48:03

@felső határ nincs: Majd aztán értelmezték a vírusszkeptikusok kedvéért ezeket a számokat. Közvetlenül és közvetve a két kulcsszó.

/ yossarian / · http://yossarian.blog.hu/ 2020.10.07. 16:49:56

@Kivlov: Hát csak nem tudsz. Valahogy a vírusok még tárgyalóképesek, diplomáciai úton ezt nem lehet lerendezni velük.

/ yossarian / · http://yossarian.blog.hu/ 2020.10.07. 16:51:44

@Ekrü: Ha egyetlen dicsérő szót is találsz ebben az írásban, de akár az egész blogon az ellenzékkel kapcsolatban, fejen állok. Pedig nem tudok.

/ yossarian / · http://yossarian.blog.hu/ 2020.10.07. 16:54:34

@Ekrü: Hogy a vírussal ezt nem lehet megbeszélni, ezt már jeleztem. Hogy hogyan működik egy társadalom, és hol kell az egyéni szabadságjogokba belenyúlni a közösség érdekében, ezt meg remélem, egy fél perces gondolkodás után magad is belátod.

Vén motoros 2020.10.07. 16:57:19

Szerintem nagyon egyszerű a válasz: ha lesz 20 ezer halott (mivel öreg és beteg vagyok, én is közéjük fogok tartozni!), vagy csak 500 halott, de újabb 13% gazdasági visszaesés (vagyis az eddigivel együtt 26%) az újabb zárás miatt, akkor egyértelmű, hogy a halottak a sokkla kisebb kár - országos szinten. Ezen nincs mit vitatkozni, csak a 20 ezer halott hozzátartozói gondolnak majd mást. Nem véletlen, hogy a világon sehol sincs zárás, kivéve Izraelt, de ott is szigoeúan csak 2 hétre volt orszégos karantén elrendelve.
Évtizedekkel ezelőtt hallgattam egy rádiójátékot, egy eldöntehetelen erkölcsi problémáról. Bányatűz egy szénbányában, két helyen rekedtek benn bányászok, az egyik irányban 98 ember, a másik irányban 5 ember. A tűz spontán a 98 emberfelé terjedt - megállíthatatlanul. A mentőcsapat vezetője a tüzet nem tudta megállítani, de módjában állt a 98 ember felől az 5 ember felé visszafordítani. Így tett. Megmentett 98 embert, annak az árán, hogy szándékosan megölt 5 olyan embert, akik egyébként életben maradtak volna.
Egész hátralévő életében ezt a monológot mantrázta: "98 ember több, mint öt! 98 ember több, mint öt!" De ezt az öt ember családja nem osztotta.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.10.07. 17:06:24

Hát ez nagyon zagyva volt... Mit akart írni azon kívül a poszter, hogy orbánozott egyet?

Emmett Brown 2020.10.07. 17:07:08

@Ekrü: nem kell bezárni.

Maszkot kellene hordani, kezet mosni, meg nem tömörülni.

Ja, meg tesztelni.

2020.10.07. 17:07:17

@MAXVAL birсaman közíró:
az illibernyákok meg folyamatosan megnyerik a víruscsatát...
kórházi ágyak leépítése, sátorkorházak építése, felesleges eszközök felhalmozása (vírus mutyi), újabb fidesznyik zsebtömés, peca a zavarosban ezerrel!

Eyject 2020.10.07. 17:07:58

Már megijedtem ahogy olvastam a bejegyzést!
A járvány hónapok óta véget ért, racionális számitás szerint.
Ivor Cummins átolvassa az adatokat helyetted. Ha már valakire hallgatsz és nincs időd magad utánnanézni mivel verik át a csordát.
Maszkot fel és fogadj szót mert 0.05%-os halálozási arány téged is elkap.
Inkább menj kaszinóba, jobb esélyeid lesznek.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.10.07. 17:09:02

@MAXVAL birсaman közíró: Várjál csak birca! Most miért nem mantrázzátok hogy világbajnok a magyar járvány kezelés?

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.10.07. 17:10:02

@Eyject: Bocsika, a halálozási arány több mint 0,05 százalék.

/ yossarian / · http://yossarian.blog.hu/ 2020.10.07. 17:11:38

@Vén motoros: Történelmi pillanat ez most arra is, hogy a kapitalizmus struktúráját megbontsuk. Csak hát megkérdőjelezni se tudjuk, mert az általad is felírt egyenleten kívül nem kérdezzük meg magunktól, hogy milyen rendszer az, amiben pár hónapnyi (pár hétnyi) puffer sincs benne, és a satufék tönkreteszi?
Csak Magyarország: 1990-es évek elején munkahelyek kataaztrofális mértékű elvesztése, 96 Bokros csomag, 2008 gazdasági válság, 2020 covid. Mindig fel kell valamiből tápászkodni, nem élet az élet, ha nem kell vele birkózni.

Ekrü 2020.10.07. 17:19:08

@Emmett Brown:
"Maszkot kellene hordani, kezet mosni, meg nem tömörülni."-A maszkra van törvény,aki nem hord büntetik.A többi mind egyéni felelősség,ugye azt ti sem gondoljátok ,hogy személyesen Orbán Viktornak kéne minden ember mellett ott állni és ellenőrizni,hogy mosott kezet avagy nem mosott kezet.
De,lehet a kritizálást megkezdeni az SZFE tüntetőkön,ugyanis a vasárnapi koncertjüknél igen csak tömörülgettek a színpad előtt,de ugye maszk az nem volt senkin sem.Szóval majd ha jó példával jártok elő akkor lehet követelőzni,de addig nem.
"Ja, meg tesztelni. "-Kit,mikor,hányszor? Mert ugye a teszt az egy pillanatnyi állapot,megcsinálják,kimész az utcára és 2 percen belül elkaphatod.Miközben vígan sétálgatsz az emberek között abban a hiszemben,hogy negatív vagy.
A tesztnek akkor van értelme ha:
-tüneted van (bár aki beteg az maradjon csak szépen otthon)
-Olyannal voltál együtt akinek pozitív a tesztje
Minden más esetben értelmetlen,hisz pld. ha nincs tüneted és nem tudsz arról,hogy olyannal találkoztál aki koronás ugyan minek teszteltetnéd magad?
-

Ménár Atya 2020.10.07. 17:19:46

Bármit tesz-nem tesz a kormány úgy sem jó.
Az első hullámnál is ez volt, ment a nyekergés, hogy mindent elkúrtak, jon az 50000 halott, főleg math0 kolléga tolta az ilyen idiótaságokat, nem zavarták a számok, és statisztikák.
A végén lett 600 elhunyt.
A mostani hullám már más, ezt tudomásul kell venni, előre kiszámítható volt mi lesz mostanában, az embereket európában szabadon engedték nyáron, a gazdaságok megzuhantak minden országban ezért lazítottak, teljesen nyílvánvaló volt, hogy ez lesz az eredmény.
Mindenki arra játszott, hogy felkészül , bevásárol, aztán próbálja kezelhető szinten tartani a járványt, ez zajlik most.
Ez már nem tesztelés kérdése, az csak egy pillanatnyi állapot, az egyénen sokkal több múlik, bár hozzá teszem, én a sport és egyéb felesleges rendezvényeket betiltanám, szerintem ez most hiba nálunk, az időseket, pedig korlátoznám, elkülöníteném.
Ha nem teszik, akkor magas lesz az elhunytak száma, szerintem januárig minimum 2000 fő ha ilyen számok lesznek.

2020.10.07. 17:22:05

én azért még látok lehetőséget nehány iglu és vályog-kórház felépítésében, kipcsak lölő zsebtömésileg...
a meglévőket meg jópízért le lehetne dózerolni.

Ekrü 2020.10.07. 17:24:15

@/ yossarian /:
Nem hallottam,hogy olyan fene nagy felháborodás lett volna a részetekről a hétvégi SZFE koncert/tüncikézés kapcsán,ugyanis tisztán látszik a felvételeken,hogy az ott résztvevők nagy tömegben tömörülnek a színpad előtt és gyakorlatilag senkin sincs maszk.Mégsem íródott felháborodott blog arról,hogy az SZFE terjeszti a koronát és meg akarja ölni az embereket.Szóval ha "közösségi érdek és stb" akkor tán először a saját házatok táján kéne söpörgetni...

Ménár Atya 2020.10.07. 17:32:41

@Hasdrubal Barcas: Fitymatyi, már megint részeg vagy?
:D
Nem akarlak már csesztetni, de a tavaszi okoskodásodnál is te szívtál csak, minden hülyeséged megbukott.
Amúgy szánalmas ahogy a bloggert fenyegeted, mint a hülyegyerek, akivel ha nem játszanak, akkor majd jól elveszi a többiek labdáját..............
Semmit nem érsz el a marhaságaiddal, max annyit, hogy már azok is utálnak,akiről azt hiszed hogy egy oldalon vannak veled.
Ha meg jobban megnézzük a te demokráciádat, miszerint aki velem nincs egy véleményen az ellenség, hát barátom akkor te náci vagy mint fletó a jobbik náci párt vezére.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.10.07. 17:34:18

@vitéz Beverneky:

Te is tudod, a lényeg nem maga az egészségügyi odala a kérdésnek, hanem a politikai. Ezt pedig a ballibek csúnyán elbukták, hiszen:
- a magyar adatok jobbak a nyugatiaknál,
- egyszerre hibáztatták a kormámyság a túlzott szigor és a túlzott lazaság miatt.

Eyject 2020.10.07. 17:34:41

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: De akkor most nem értem, el kell hinni amit mondanak?
Vagy esetleg bizonyiték is jár az üres beszédhez?
www.youtube.com/watch?v=OXJSJbzelJ8&t=452s&ab_channel=IvorCummins

De ha ott tartunk hogy amit mondok igaz mert ÉN mondtam.
Az összes vagyonodat likvidáld és küld el nekem, igérem cserébe örök életet adok.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.10.07. 17:36:53

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Ez tény, a magyar helyzet ebben sokkal jobb a nyugatinál, pedig állítólag romokban az egészségógy, mindent ellopott Zorbán és stadiont épített a kórházi ágyakból.

Ménár Atya 2020.10.07. 17:38:23

@Hasdrubal Barcas:
Valóban fitymatyi, mindenkinél zuhant a gazdaság, de ne beszélj mellé, nem erről írtam, hanem arról a marhaságról, amikor toltad az olasz napi halottakat és bizonygattad, hogy nálunk többen halnak meg mint náluk, aztán jött a pofáraesésed ahogy előre megmondtam, náluk lett 30000, nálunk 600.
Matyi, kezdj már matekozni kicsit, mielőtt megint elbuksz .
Az eu bajnok gyenge forinttal mi a bajod, van még másik forint is amihez viszonyítod, német forint, holland forint, esetleg osztrák forint? :D
Infláció kiváló az adott helyzetben, eddig pedig tartottuk magunkat az elvárthoz, sajnos ezt fletó barátod nem tudta egyszer sem......... ciki...

2020.10.07. 17:40:30

@MAXVAL birсaman közíró:
persze, hogy a magyar adatok jobbak, a gazdád sokkal pofátlanabbul hazudik, mint a nyugatiak...
ennyikehh

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.10.07. 17:42:24

@vitéz Beverneky:

Zorbán biztosan titokban ledarálja a napi több ezer halottat, majd beépíti őket stadinokba... a halottak rokonait pedig szögesdróttal fenyegeti.

2020.10.07. 17:49:41

@MAXVAL birсaman közíró:

kevés teszt=kevés pozitív
illen egyszerű a képlet.
meg a kórház igazgatók pofájának befogása és már szárnyalunk is ahogy a lakájmédia nyomatja.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.10.07. 17:51:41

@vitéz Beverneky:

Az arány számít. S a halottak száma a legfőbb adat. Ezt nem lehet sehogy se meghamisítani.

2020.10.07. 17:56:25

@MAXVAL birсaman közíró:
a halottak száma nem éri el egy közepes inflúzia járványét sem.
akkor meg miről vitázunk itt?

arról, hogy az illibernyák gazdád és fidesznik banda mennyit keres a kovidon.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.10.07. 17:57:32

@Hasdrubal Barcas:

Igen, ha megszorzom a magasságodat mm-ben a Tejút csillagaival, akkor Orbán a hobás, ez nyilvánvaló, de a tudományos módszertan más, trollom.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.10.07. 17:58:29

@vitéz Beverneky:

Akkor döntsd el, miben hibás Zorbán:
- túl keveset harcol a járvánnyal,
vagy:
- túl sokat harcol a járvánnyal.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.10.07. 18:00:45

@MAXVAL birсaman közíró: Inkább most dicsérd a "világbajnok" járvány kezelést! Valahogy ezt most nem hangoztatjátok.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.10.07. 18:02:19

@Hasdrubal Barcas: Itt a te coming outod. :-))

"Tamerl?ne2020.08.22. 11:59:37
@Tamerlane:

Sajnos nem tudok semmi újat írni neked, mert az agyam szűk. Pedig tegnap is voltam az Angyal utcai szaunában romantikus esten: sikerül is elérnem, hogy egyszerre két srác kezelje a seggemet. De új tudást nem szereztem."

Ménár Atya 2020.10.07. 18:02:31

@Hasdrubal Barcas:
Na látod milyen ostoba vagy megint, mondjuk általában az vagy.
Valóban volt egy 13.4 zuhanás.
És?
Ez nem a gyurcsány kurmány, ahol azonnal be is dőlt a gazdaság egy ennél kisebb válságban a világon elsőként.
Ennek ellenére a saját szavaid szerint is nem éhezett senki, és tömve voltak a szállodák vidéken .
A forinttal mi a gondod, hogy baromságot írtál , amúgy ha felelős ember vagy, nem mész külföldre most.
Amúgy meg nézzük csak, a náci fletó idején ha jól emlékszem, amikor megbuktak,mert alkalmatlanok voltak, a bruttó átlagkereset 199000 ft volt, az euró meg 260 ft körül .
Most az átlagkereset bruttó 400000 ft az euró pedig 360 ft
Tehát a mostani jövedelmedből több eurót vehetsz.
Na Fitymatyi, fényt kaptál B+, megint a számokkal van bajod, nem érted te ezt mert ostoba elvakult buta ló vagy.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.10.07. 18:03:58

@vitéz Beverneky:

Igen, így igaz, Zorbán biztosan titokban ledarálja a napi több ezer halottat, majd beépíti őket stadinokba... a halottak rokonait pedig szögesdróttal fenyegeti.

Ménár Atya 2020.10.07. 18:06:40

@Hasdrubal Barcas: Ezt már megbeszéltük butuska tavasszal is.
Már akkor sem értetted, és akkor is ajvékoltál, hogy európában orbán baszta el legjobban, aztán lett 600 elhunyt, míg máshol ugy 30000.
De bármelyik hasonló népességgel rendelkező régi eu országban sokszorosa volt az elhalálozás, akár európa széle, vagy belső részei voltak.
Ezt nem tudod cáfolni te buta alkesz, hiába erőlködsz :)

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.10.07. 18:06:43

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Egész Kelet-Európa jobban teljesít a nyugatnál. Sorosék nagy bánatára.

Volt egy ballib érv, melyet még a fideszesek is elhittek, a rossz egészségügyről. Hát nem elvitte ezt is a vírus!

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.10.07. 18:06:44

@Ménár Atya: Bocsika, nem dőlt be a gazdaság. Volt egy 6 százalékos visszaesés, mert senki sem hitelezett. Továbbá az egy elhúzódó válság volt.

Ménár Atya 2020.10.07. 18:09:00

@Hasdrubal Barcas:
Mondjuk igazad lehet, ausztriában egész nyáron síeltek a magadfajták...............l
Gondolom 3000 m felett sokat lehettél oxigénhiányos lejtőkön, mert még most is látszik a hiánya, hogy ekkora marhaságokat írsz :)

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.10.07. 18:09:47

@MAXVAL birсaman közíró: Ezt alátámasztanád számokkal?

@vitéz Beverneky: Már hogyne lehetne igazolni! Az igazolt halottak számát osztani kell az igazolt fertőzöttekkel és megszorozni százzal. Kijön a százalék. És az sokkal nagyobb mint az influenza esetén. Ráadásul engem igazolsz azzal, ha azt mondod a influenza nem volt trendi, mert akkor az igazolt fertőzöttek száma kevesebb volt mint a valóság.

Ménár Atya 2020.10.07. 18:13:12

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
Hát ez az, annyira szarok voltunk, hogy hitelt sem adtak.
Volt egy nemlétező pannon puma, ami azonnal megdöglött, meg rengeteg hitel, és külső eladósodás, deviza csapda stb

Szerinted ez nem egy elhúzódó válság ?
Amiket eddig olvasgattam róla, sokkal súlyosabb mint a 2009-es volt.

Ménár Atya 2020.10.07. 18:15:33

@Hasdrubal Barcas: Hát igen, és portugáliában hollandiában szintén síeltek, híresek a holland hegyek......
Egész nyugateurópa síelt, ezért haltak meg ott annyian.......
Te tényleg ennyire ostoba vagy, vagy fletó diktálja neked a hülyeségeidet?

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.10.07. 18:15:35

@Ménár Atya: Senkinek nem adtak hitelt és egy csomó országban nagyobb visszaesés volt mint nálunk. Nézz utána!

www.ksh.hu/docs/hun/eurostat_tablak/tabl/tsdec100.html

Ménár Atya 2020.10.07. 18:17:01

@Hasdrubal Barcas: Fitymatyi, már megint részeg vagy?
:D
Nem akarlak már csesztetni, de a tavaszi okoskodásodnál is te szívtál csak, minden hülyeséged megbukott.
Amúgy szánalmas ahogy a bloggert fenyegeted, mint a hülyegyerek, akivel ha nem játszanak, akkor majd jól elveszi a többiek labdáját..............
Semmit nem érsz el a marhaságaiddal, max annyit, hogy már azok is utálnak,akiről azt hiszed hogy egy oldalon vannak veled.
Ha meg jobban megnézzük a te demokráciádat, miszerint aki velem nincs egy véleményen az ellenség, hát barátom akkor te náci vagy mint fletó a jobbik náci párt vezére.

Ménár Atya 2020.10.07. 18:18:48

@Hasdrubal Barcas:
Már megint kezded te buta ló!
Milyen 20000 halottról beszélsz, , mondjuk tavaszhoz képest jobb, biztos bevetted a gyógyszereid akkor 50000 halottról hazudoztál.
Jelenleg valami 800 van fitymatyi.

Ekrü 2020.10.07. 18:20:30

@Hasdrubal Barcas:
"Ausztria, Németország jól meg tudja oldani a dolgot teszteléssel, kontaktus-kutatással."-Aha.Ausztria tegnapi új fertőzés 923 fő.Nálunk tegnap 818 fő.És ugye a sógorék kevesebben vannak kb 1 millióval.Látom,jól megoldják...

Ad Dio 2020.10.07. 18:20:48

@Hasdrubal Barcas:

Lassan megtanulsz megint viselkedni Matykó. Örömmel látom.

Ménár Atya 2020.10.07. 18:22:37

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
Nagyon jól írtad, és mégis mi szorultunk eu,meg imf hitelre a világon elsőként...........
Mivel nem volt működőképes gazdaságunk, a tartalékaink nulla volt, a kitettségunk, világbajnok.......
De mindegy, túlvagyunk rajta, ezen már kár vitatkozni szerintem.
De azért ha visszanézünk, látható, hogy mi szívtunk a legjobban.
Örülök, hogy nem volt hitelem akkoriban.

Ad Dio 2020.10.07. 18:26:33

@Hasdrubal Barcas:

Félreérted a dolgokat (mint általában). Ez jóindulat volt a részemről. De belátom, tévedtem...

Ménár Atya 2020.10.07. 18:29:01

@Hasdrubal Barcas:
Persze, a himaláján is, csak nem ez a szezonja..
Erről írtam, de olyan ostoba vagy, hogy ezt sem érted, mert funkcionális analfabéta vagy.

"3000 m.....oxigén hiány....." na okoska leesett mennyire buta vagy megint? :D

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.10.07. 18:29:37

Én a blogger helyében feljelenteném matyikát. legalább megrángatja a rendőrség.

"Btk. 367. § Zsarolás
367. § (1) Aki jogtalan haszonszerzés végett mást erőszakkal vagy fenyegetéssel arra kényszerít, hogy valamit tegyen, ne tegyen vagy eltűrjön, és ezzel vagyoni hátrányt okoz, bűntett miatt egy évtől öt évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.

(2) A büntetés két évtől nyolc évig terjedő szabadságvesztés, ha a zsarolást

a) bűnszövetségben,

b) az élet vagy a testi épség elleni, illetve más hasonlóan súlyos fenyegetéssel,

c) hivatalos személyként e minőség felhasználásával,

d) hivatalos megbízás vagy minőség színlelésével

követik el.

A rendelkezés a zsarolás törvényi tényállását szabályozza. A zsarolás jogi tárgya a vagyoni jog, illetve az ember személyes szabadsága.

A vagyoni jogok vonatkozhatnak mind aktív, mind passzív vagyonra, azaz vagyoni követelésre, tartozás elengedésére, vagyoni kötelezettség vállalására, ingó dologra, ingatlanra. Ha az elkövető a sértettet dolog átadására kényszeríti, ez a cselekmény akkor minősíthető zsarolásnak, ha az erőszak nem lenyűgöző erejű, a fenyegetés nem közvetlen vagy nem élet, testi épség ellen irányul. Nem szükséges, hogy az elkövető a saját érdekében kényszerítse a sértettet valaminek megtételére, nem tevésre vagy tűrésre.

Az erőszakkal megvalósított kényszerítés esetében elegendő, ha az erőszak az akaratot hajlítja, korlátozza. A fenyegetésnek nem kell közvetlenül élet vagy testi épség ellen irányulnia, elegendő, ha alkalmas komoly félelem kiváltására."

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.10.07. 18:42:53

@Hasdrubal Barcas: nyugi, majd az ügyész megmagyarázza! Mindenesetre téged rabosítani fognak, ha a blogger feljelent. Bár lehet hogy örülni fogsz neki, mert a kancigányok megraknak a téged a fogdában.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.10.07. 18:44:08

@Hasdrubal Barcas: "valójában ugye a bloggernek ezzel vagyoni előnyt szerzek." - most ismerted be hogy a fenyegetésednek lehet vagyoni kihatása. Te gondolkodni nem tudsz? :-))

Ad Dio 2020.10.07. 18:46:11

Épp ma írtak nekem a blog.hu fejlesztői, hogy észlelték a Matykó jelenséget és már fejlesztik az ellenszert. Addig viszont távol maradok azoktól a blogoktól, ahol hagyják szabadon garázdálkodni.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.10.07. 18:47:12

@MAXVAL birсaman közíró: "megszorzom a magasságodat mm-ben a Tejút csillagaival" - na most nem vállaltál valami nagyot. Nullával szorozni - ami a szellemi magassága - annak könnyű tudni az eredményét.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.10.07. 18:50:13

@Ad Dio: Egy csomóan írtak már. A blog.hu netes kártevésért simán feljelenthetné. Szépen megrángatná a rendőrség. Addig is eltilthatnák a nettől.

Emmett Brown 2020.10.07. 19:23:21

@Ekrü: ja. Csak nincs elég teszt, ovikból komplett csoportokat raknak karanténba, mert valaki covidos volt. Ahelyett hogy letesztelnék, és ne kelljen 15+ gyereknek otthon dekkolnia nyilván szülői felügyelettel (aki így nyilván nem tud dolgozni). Fun fact: a karanténba rakott gyerek tesója továbbra is mehet oviba/suliba.

Reding Roli 2020.10.07. 19:23:49

Teljesen egyetértek! Mondjuk ki az igazságot : Orbán egy felelőtlen , nèpirtó , ámokfutó politikus ! Remèlem eljön az idő , amikor nèpbírósag elè kerül azokèrt a bűntettekèrt , amelyeket elkövetett. Legutolsó "műve" az orvosi bèremelès címen kierőszakolt fasiszta diktátum, amely katonai jellegű szolgálati viszonyba kènyszeríti az egèszsègügyi dolgozókat ,a legkisebb elnyomott ápolónőt is, elvève tőlük a közalkalmazotti státuszt, akár 2 èvre kiküldetèsre kènyszerítve , és vègül a masodállás , a vállakozói tevèkenyseg megtiltásával \ vagy min. koráltozásával - ami alkotmányellenes ! Èrtsd: az ápolónő nem mehet öreget ápolni , mert úgymond ez összefèrhetetlen lesz ...Az orvos nem mehet vidèkre szakrendelést adni , mert az összefèrhetelen lesz ..Tízezrek fognak ellátatlanul maradni, ha ezen nem változtatnak ...
Ami a covidot illeti: elkèpesztő módon elszabadult a járvány , a feleségem egeszsègügyi dolgozó , (kisklinikum)nem tesztelik őket, ( tavasszal volt két teszt )
Két hete új protokoll : aki covidossal èrintkezett , már csak automatikusan karantèn , de teszt nincs , így statisztika sem ..
Hatalmas káosz és havi 190 órás munkarend , túlóra kifizetèse fél év múlva ..
Úgy tűnik, a központi adatokat is elkezdtèk elhazudni : index.hu/belfold/2020/10/07/koronavirus_halalozas_operativ_torzs_statisztika/

Szomorú jövő vár Magyarországra , ès valódi összeomlás , mint egeszsègügyileg , mind gazdaságilag ...

/ yossarian / · http://yossarian.blog.hu/ 2020.10.07. 19:38:58

@Hasdrubal Barcas: Az van, hogy mikor erre jártam legutóbb, volt 50 komment. Most 236. Lose control, meg fáradt is vagyok. Egyszer majd elolvasom, de a szemetet itt hagyni alapfilozófiám, a világunk ebben a színességében teljes.

Reding Roli 2020.10.07. 19:58:41

Mièrt nincsenek az állampárti bloggereknek èrvei??? Talán titkon belátták magukban , hogy ezt nagyon elkú....ta a miniszterelnök?

white999 2020.10.07. 20:00:25

@MAXVAL birсaman közíró: Barom izé birka. Influenzában ritkán halnak meg tök egészséges emberek. A mai romániai halottak 5% ilyen volt. Hazudsz.
Az influenza augusztusban szeptemberben soha nem okoz ezen az éghajlati övön járványt. Who szerint 10 szer fertőzőbb az influenzánál.
Tudatlan.
Már csak azért sem érdemes ezeket összehasonlítani mert két különböző vírus családról van szó. Így pl az influenzát sem szokás az ebolához hasonlítani, hanem csak az influenza a különböző törzseit egymáshoz. Mondhattad volna mint a nyunyókád, hogy ez nem olyan mint a nátha. Kb Neki is ennyi értelmes megszólalása volt az utóbbi időben.

white999 2020.10.07. 20:03:36

@Reding Roli: Talán nincs eszük a kritikátlanság a felülről elrendelés elfogadása mindig kisebb IQ-val jár kézen fogva.

white999 2020.10.07. 20:07:57

@Exploiter: Ezt én se értem.
Akkor most már tényleg minden halott, akiben kimutatható a fertőzés, covid halott?
Ezt értem ott, ahol a cél a pánik fenntartása, de itthon minek csinálják?
Ráadásul itthon egy normál őszi napon meghal 3-400 ember, ebből nem találnak többet, mint 20 fertőzött?
Totális őrület ez is.

A 39 éves covidos tanár halála aki nincs benne ennek az ellenkezőjét mutatja. Sokkal valószínűbb, hogy a dokumentálás sem megy már. Valszeg fogalmuk sincs hogy ki beteg mibe halt bele és mikor a tesztelés megzuhanása miatt.

vackor1 2020.10.07. 20:10:11

@Hasdrubal Barcas: Komolyan kérdezem, hátha megértem : miért csinálod ?

white999 2020.10.07. 20:12:14

@felső határ nincs: a sok teszteles hulyeseg, ertelme semmi, ill. ra lehet vele kerulni utazasi feketelistakra

DÉL-KÓREA?

- ellenkezoleg a WHO marhasagaval, a nagy szamu teszteles egy orszagon se segitett, sot - teszteleskor fertozodnek meg a legtobben. A 70 alatti populacio 99,9%-a vakcina es korhazi kezeles nelkul siman tulesik ezen

Ausztriaban tobb halott van, mint nalunk, lakossagaranyosan

A 2. HULLÁMBAN VAGY ÖSSZESEN?

white999 2020.10.07. 20:17:11

@Ekrü: Szerintem,jobb ha beletörődtök,hogy hiába próbálkoztok a pánikkeltéssel ez már nem fog menni.Az emberek nagy többségének esze ágában sincs megint bezárva élni otthon,a hideg rázza őket ha meghallják,hogy iskolaszünet.Ha te félsz maradj otthon,de ne akard a saját félelmeid ráerőszakolni másokra és korlátozni őket semmiben.

Pataki Attila effektust ismered? Előbb nagy arc aztán, meghunyászkodás.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.10.07. 20:21:27

@Hasdrubal Barcas:
"Tamerlane 2020.08.22. 11:59:37
@Tamerlane:

Sajnos nem tudok semmi újat írni neked, mert az agyam szűk. Pedig tegnap is voltam az Angyal utcai szaunában romantikus esten: sikerül is elérnem, hogy egyszerre két srác kezelje a seggemet. De új tudást nem szereztem."

white999 2020.10.07. 20:29:34

@Vén motoros: A példa jó csak itt sántít a teljes átvétele.
1, 20.000 halottnál már már szinte minden ember közvetlen környezetében családjában barátai közt lesz halott, ami személyessé teszi az élményt.
2, Pánik az egy cudar dolog ebben az ütemben hiába mondja a patás, hogy nem de összeomlik az eü rendszer nem csak a covidos betegek miatt hanem akik nem kapnak ellátást azok miatt is. Ami ismét emel a személyes érintettség fokán.
3, Tavasszal az emberek a hírektő tv képektől már beszartak és önmaguk korlátozták a mozgásukat a populista vezető csak erre reagált. Utólag tudjuk, hogy csak pánik volt vírus nem nagyon.
4,Ha lesz összeomlás és 20.000 halott (ezt én rengetegnek találom de a fele is sok) akkor lesz pánik is ismét és akkor a gazdaság megállítás nélkül zuhan meg az önkorlátozástól. Ergo semmit nyert vele sem az ország sem az egyén sem politika.

Reding Roli 2020.10.07. 20:34:45

A legszomorúbb viszont ez a tehetetlen várakozás , miközben látjuk , hogy az egèszsègügyi rendszer az összeomlás szèlere került ( vannak olyan FB -csoportok , ahová érdemes regisztrálni , ahol a szakdolgozók osztják meg a napi horrort...)
Nem hiszem el, hogy politikai pártállastól függetlenül van olyan magyar állampolgár, aki elégedett ezzel a jarvanykezelèssel és nem fèl , hogy bekerül az orbáni egészségügyi rendszer covid - kórházba...Azok a mini ablakok a kiskunhalasi jarvanykórhaz ablakán ..Brr ...ez a legrosszabb rèmalom ...Az ország különböző pontjairól összetoborzott , munkában össze nem szokott kènyszer team- ek...Attól fèlek , itt , ezen a szinten már nem lehet sehogy megállítani a járványt ..Mindenhez kèső...

white999 2020.10.07. 20:34:59

@MAXVAL birсaman közíró: - a magyar adatok jobbak a nyugatiaknál,

AZ UTOLSÓ KÉT HÉT KB A VILÁGON A LEGSZARABB.

/ yossarian / · http://yossarian.blog.hu/ 2020.10.07. 22:01:52

@Ekrü: Nekem az sincs ínyemre, az USA BLM megmozdulásai sem, mert van egy felsőbb cél: egymás megvédése. Ugyanakkor talán a kormányzatnak kellene lépnie azzal, hogy mindenféle tömegesedést megtilt. Nyilván akkor a focimeccs is menne a levesbe. Plusz jogilag igen kényes terület a tüntetéshez való jog.
Ettől függetlenül persze az SZFE állami lerohanása, és bevétele elfogadhatatlan.

/ yossarian / · http://yossarian.blog.hu/ 2020.10.07. 22:05:54

@Ekrü: A tesztnek mindenképpen van értelme, nyilván elegendő tesztkapacitás mellett (ami ugye nincs, végül is májustól augusztusig erre sem volt idő).
Amúgy különösen a járvány első fázisa tesztszempontból a legfontosabb, mert akkor mondjuk 30 napi fertőzöttnek és a kontaktjainak utána tudsz menni. Napi 1000-nél (és most már több az a hivatalos számnál is) ez már lehetetlen. Ez egy exponenciális függvény, alapvető hálózatelméleti törvény.

/ yossarian / · http://yossarian.blog.hu/ 2020.10.07. 22:20:30

@Hasdrubal Barcas: Fejtem fel folyamatosan a délutáni/esti történéseket, majd valamikor szilveszterkor el is jutok a végére. Annyival már most is okosabb vagyok, hogy a fideszes trollnál nem jobb a nem fideszes troll sem (bár ez a tudás megvolt már bennem korábban is), a flood meg még bazáribbá teszi.

/ yossarian / · http://yossarian.blog.hu/ 2020.10.07. 23:33:39

@Hasdrubal Barcas: Hamarabb végeztem, mint szilveszter, de ebben segített, hogy a fele kötetet olvasás nélkül átlapozhattam. Természetesen repülsz, mert a flood nekem sem frankó. A fideszes trollok sem, de az onnan érkező butaságok szórakoztatóak, te viszont idegesítő vagy. Bye!

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.10.07. 23:51:48

@/ yossarian /: Köszi hogy kibasztad! Sajnos kevés blogger veszi a fáradságot, pedig egyszerű. Ez a fasz lehetetlenné akar tenni minden vitát. Vannak blogok, ahol már egyes kommentlőket hívtak meg adminnak, így ki tudjuk dobni ezt az elmebeteget, amint észleljük. Ha egy blogger csak naponta egyszer néz rá a posztjára, addigra matyi eláraszt mindent és nem lehet vitázni.

victor vacendak 2020.10.08. 06:07:20

@felső határ nincs: "Kovidban csak a 12ezer ember halt meg az USAban, nem 200ezer (hanem annak a 6%-a)

Ezt maga a CDC, a tisztiorvosi hivatal kozolte szeptember elejen.

Azaz sehol nincs a FLUhoz kepest "

Nem ezt mondta. Hanem azt, hogy 6% az, akinél csak a covidot lehetett megállapítani, egyedüli okként. Vagyis ettől még a 94% is emiatt halt meg, csak azoknál voltak alapbetegségek.

Hát igen, a nagybetűs FLU, ugye? Amit te is én is, meg a halottak 100% életében vagy 10x túlélt...

Ménár Atya 2020.10.08. 06:37:30

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
Képzeld el ha ez az ember valahogy hatalmi pozícióba kerülne.
Egy skizofrén elmebeteg, elfojtott indulatokkal, rosszabb lenne mint Néró, Rákosi meg Hitler együtt........

metal · http://electric.blog.hu 2020.10.08. 08:13:00

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Semmit. Annyi volt a lényeg, hogy Orbán megbukott, mint mindig.

konrada 2020.10.08. 08:51:08

@metal:
Meg bizony!
...csak a B1 szerkesztője: figyelmetlen volt, és ezért késett le a címlapról a szokásos keddi buktanap helyett.

Kivlov 2020.10.08. 09:16:56

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
muahahahahahahah, dögöljön, aki fél :D

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2020.10.08. 09:19:03

Ha korlátozások vannak, az a baj, ha nincsenek korlátozások, az a baj. Ha hord sapkát a zorbán, az a baj, ha nem hord és megfázik, az a baj.

/ yossarian / · http://yossarian.blog.hu/ 2020.10.08. 09:30:43

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Én köszönöm! Nem ismertem a jelenséget, de akkor majd szemfülesebb leszek legközelebb.

sfa 2020.10.08. 10:00:33

@Vén motoros: az 5-98 példa azért nem jó, mert egy ilyen cselekedethez (a tűz átirányítása) 2 dolog kellene meglegyen: hatáskör (jog), és teljeskörű információ. Nyilvánvalóan sem joga sem hatásköre nem volt, hogy a bányában rekedt emberek életéről döntsön (ki élhet, és ki haljon meg). Az is nyilvánvaló, hogy információja sem lehetett arról pl. hogy van egy terrorista a 98 ember között aki egy héttel később megöl 500 embert. Vagy az 5 ember egyikének a vérében olyan ritka fehérje van, ami 2 év múlva egy olyan gyógyszer előállítását teszi lehetővé, ami milliókat ment meg. Szóval etikai értelemben véve egyértelmű a döntés: az a helyes ha nem avatkozik bele az eseményekbe. Nyilván ha valamelyik csoportban olyan ember van, akiért akár a saját életét is feláldozná, akkor azokat menti, de ez már érzelmi döntés, nem etikai.

konrada 2020.10.08. 10:37:52

@sfa:
...pedig pont hogy jó!
Hiszen ezek miatt volt a meghasonlódása is, hiszen se joga, se teljes körű információja nem volt, de mégis magára vette a döntést.
Megtehette volna, hogy nem dönt, és hagyja hogy történjen ami történik.

...de ilyen ember inkább ne legyen felelős poszton.

sfa 2020.10.08. 10:51:06

@konrada: viszont az államok kormányainak a joga megvan, hogy döntést hozzon a vírushelyzetben, csak az információ hiányzik. Illetve ha a valódi szempontjaikat nézzük, hogy a következő választások kimenetelét melyik döntés érinti hátrányosabban, akkor az információjuk is elég jól becsülhető.

MEDVE1978 2020.10.08. 12:27:43

Nem lesz hátraarc. Nyilván Orbán most a végletekig fogja tolni ezt = amíg az egészségügy látványosan nem omlik össze, addig nem lesz további korlátozás (kijárási stb.).
Tavasszal Orbán egyrészt beszart a szakértői véleményektől, másrészt látta, hogy politikailag ez nagyon hasznos lehet, ő lehet a "fővezér", aki a nehéz időkben vezeti az országot ki a bajból. Tavasszal a fő eredmény egyben a fő probléma is lett. A megfelelő távolságtartás miatt nagyon lecsökkent a kontaktusok száma, így a fertőzések száma is. Ez viszont bemattolta az országot, az iskolai távoktatás miatt pedig a gyerekre vigyázó szülők miatt nagyon erősen csökkent a produktivitás. Orbánnak szóltak, hogy ha a visszaeső turizmus mellett még ez is jön, akkor nagyon nagy baj lesz. Ezért nem csukja be az iskolákat és rendel el kijárási korlátozást. Ezzel persze bevállalta, hogy sokan fognak meghalni és kórházba kerülnek. A baj az, hogy "hasznos" fokozatok nem nagyon vannak. Beltéren nagyon sok helyen már kötelező a maszk, még általánosan lehetne mondjuk munkahelyeken és iskolákban felső tagozattól felfele elrendelni, de utóbbi már nagyon nehézkes. Nyílt téren is lehetne még maszkviselést elrendelni, de ezt ellenőrizni is nagyon nehéz.

Természetesen bosszantó, hogy a kormány pótcselekvésekbe menekül vagy még jó megoldásokat is "elbasz", dehát Orbán kombinálva nézi a hatalmi érdekeket és az "ország" érdekét és mégsem lehetne azt mondani, hogy nem teszünk semmit. Ezért jönnek az olyan felesleges pótcselekvések, mint a határok késői lezárása, a teljesen visszafelé elsülő teszt hatóságiár, a felesleges iskolai-óvodai lázmérés, az orvosoknak béremelés összekötve a kvázi katonai státuszukkal.

kvadrillio 2020.10.08. 12:34:42

Férfi meddőséget okozhat a koronavírus
The Jerusalem Post Izrael 2020. október 7. szerda, 18:38

Egy izraeli tanulmány szerint a vírus jelentős elváltozásokat okozhat a herében, és a tesztoszteron jelenlétével is összefügghet a fertőzés súlyossága – írja a The Jerusalem Post.

A tanulmány készítői a vizsgált, fertőzött férfiak 13 százalékénak a spermájában mutatták ki a koronavírust. A COVID-19 fertőzés közepes vagy súlyos eseteiben szenvedő férfiaknál csökkenhet termékenység – derül ki Dr. Dan Aderka, a Sheba Orvosi Központ orvosa által végzett kutatásból.

Aderka arról számolt be, hogy az enyhe lefolyású koronavírus-fertőzötteknél a diagnózis után 30 nappal is 50 százalékkal csökkent a sperma mennyisége, koncentrációja és mozgékonysága.

12 koronavírusba meghalt beteg post-mortem vizsgálata közepes vagy súlyos változásokat mutatott ki a herék sejtjeiben, amelyek a spermiumok fejlődését támogatják, és azokban a sejtekben, amelyek tesztoszteront termelnek.

Aderka, akinek kutatását még nem tették közzé, a The Jerusalem Postnak elmondta, hogy ennek a jelenségnek az oka az ACE2-receptor jelenléte lehet a here egyes sejtjeinek felszínén, hasonlóan a tüdő, a vese és a szív felszínéhez.

A koronavírus kötődik az ACE2 receptorokhoz és elpusztítja a sejteket, ami a here esetében meddőséget okoz.

„Mivel a spermium érése 70-75 napot vesz igénybe, lehetséges, hogy ha a felépülés után két és fél hónappal spermium-vizsgálatot végzünk, akkor még inkább csökkenhet a termékenység”

– mondta Aderka.

Hozzátette: az sem világos, hogy a spermiumok minőségére és mennyiségére gyakorolt ​​hatás visszafordítható-e, vagy tartós-e. Szerinte az orvosoknak ugyanezeket a betegeket kell megvizsgálniuk a gyógyulás után hat hónappal és egy évvel, hogy erről meggyőződjenek.

Aderka érdekesnek nevezte, hogy a TMPRSS2 nevű enzim segíti a vírust az ACE-receptorhoz való kötődésben, megkönnyítve annak a sejtekbe történő bejutását. A TMPRSS2-t a tesztoszteron aktiválja.

„Ez a jelenség magyarázhatja a férfiak magasabb fertőződési és halálozási arányát a nőkhöz és a szintén alacsony tesztoszteronszintű gyermekekhez képest”

– mondta a kutatást vezető orvos.

kvadrillio 2020.10.08. 12:35:18

@kvadrillio: IZOMAGYÚAK VESZÉLYBENNN ! :)

kvadrillio 2020.10.08. 12:35:59

@kvadrillio: IZOMAGYÚÚÚAK VESZÉLYBEN ! :)

Ekrü 2020.10.08. 12:56:15

@Emmett Brown:
"Ahelyett hogy letesztelnék, és ne kelljen 15+ gyereknek otthon dekkolnia nyilván szülői felügyelettel (aki így nyilván nem tud dolgozni). "-Az első tesztet az 5.napon kell elvégezni,a másodikat a 7. napon.A karantén jelenleg 10 nap.Szerinted mi értelme van?Mire megjön a 2. teszt eredménye a gyermek már simán mehet oviba teszt nélkül is.

birkamenet 2020.10.08. 12:57:22

A lényeg, hogy a fidernyákok tartsák be Müller Szöszíla vezír asszony parancsát, miszerint: EGÉSZSÉGES EMBERNEK NEM KELL MASZKOT HORDANIA!

Aki ezt megszegi, az komoly büntetést fog kapni. Aki meg betartja, az a migráns mentes Mennyországba fog jutni. Mindekettőre orbán a garancia.

Ekrü 2020.10.08. 13:00:24

@/ yossarian /:
"Ugyanakkor talán a kormányzatnak kellene lépnie azzal, hogy mindenféle tömegesedést megtilt." vs. "Ettől függetlenül persze az SZFE állami lerohanása, és bevétele elfogadhatatlan. "-Értem.Tiltsa meg a kormány,lépjen fel ellene,no de az SZFE esetében ne,mert az ugye szent és sérthetetlen.Tipikus van sapka rajta/nincs rajta sapka érvelés a részetekről...A jó öreg kettős mérce.

birkamenet 2020.10.08. 13:04:45

@Ekrü: "Az első tesztet az 5.napon kell elvégezni,a másodikat a 7. napon.A karantén jelenleg 10 nap.Szerinted mi értelme van?"

Miért nem kérdezed meg orbánt, hogy ennek a csődöt mondott degenerált járvány "kezelési" módszereinek mi értelme van.

Jó, elmondom:

- nincs pénz, az EÜ kassza segge kilóg, a szakemberek elmentek Ausztrában ddolgozni, így csak ilyenfajta látszat járvány "kezelésre" telik.

- így meg lehet spórolni majd egy halom nyugdíjkassza kifizetést, mert ilyen "tesztelés" mellett a covid szedi ám az áldozatait mint az állat.

- minél nagyobb a covid áldozatok száma, annál inkább Karigeri meg Soros meg a Brüsszel meg a migráncs!

Ekrü 2020.10.08. 13:05:55

@/ yossarian /:
"Amúgy különösen a járvány első fázisa tesztszempontból a legfontosabb, mert akkor mondjuk 30 napi fertőzöttnek és a kontaktjainak utána tudsz menni."-Még napi 10 fertőzöttnek sem tudsz utána menni.Mert ugye az a 10 fertőzött utazik metróval,busszal vagy épp sétál az utcán vagy bemegy egy üzletbe.Ott köhög,prüszköl,hozzáér másokhoz és persze a árucikkekhez amit aztán visszatesz a polcra.Hogy tudnál már utánamenni minden embernek akivel érintkezett?Sehogy.

Ekrü 2020.10.08. 13:09:52

@birkamenet:
"Miért nem kérdezed meg orbánt, hogy ennek a csődöt mondott degenerált járvány "kezelési" módszereinek mi értelme van."-Miért kéne ezt mondanom,ha nem érzem úgy,hogy a járványkezelés csődöt mondott.Nekem ezzel semmi bajom,én ugyanis nem rettegek a nap 24 órájában,hogy meghalok egy olyan vírusban ami a lakosság nagy többségére nézve még csak nem is veszélyes.Ha te meg rettegsz akkor "Maradj otthon".

kvadrillio 2020.10.08. 13:10:31

NNA, KELLETT NEKEM FELMENNI A NEOKOHN.HU----RAHHH !  MÁRIS ÉGNEK ÁLL A HAJAMMM !!! :o)))...AVAGY A """KIKVÁLASZTOTTAK """  ELTÖKÉLT ÁLMAI...
Sz. István Péter • 4 órája Viszont némi gondot és feszültséget okoz, hogy a zsidók túl komolyan veszik az egész világ feletti uralkodásra szóló ígérvényt, amit állítólag a Teremtőtől kaptak.Baruch Lévy levele Karl Marxhoz, közölte a Rothschild tulajdonú La Revue de Paris lap,
1928. 06. 01.
”A zsidó nép egészében lesz a saját megváltója. Más fajok elpusztításával, a határok
eltörlésével, a királyságok megsemmisítésével és a világköztársaság
megalapításával szerzi majd meg a világuralmat. E világköztársaságban benne
foglalt népek kormányai a győzedelmes proletariátus segítségével valamennyien
nehézség nélkül zsidó kézbe fognak kerülni. Akkor a magántulajdont majd
elfojtják a zsidó igazgatók, akik mindenhol az állami patrimóniumot
fogják igazgatni. Így fog a Talmud beteljesedni, vagyis az ígéret, hogy a
megváltó eljövetelekor a zsidók kezében lesz a kulcs a föld összes népének
vagyonához.”Sz. István Péter Hoth • 43 perce Baruch Lévy elmeállapotáról nincsen közelebbi információm. De van más is.Paul Warburg zsidóbankár, az 1950. február 17-i szenátusi meghallgatásán:
“Lesz világkormányunk, akár tetszik, akár nem. Az egyetlen kérdés, hogy ez a kormány, hódítással vagy megegyezéssel jön létre.”

morph on deer 2020.10.08. 13:15:00

@Kivlov:
” dögöljön, aki fél :D”

Az egész is fog, ne aggódj.
Sőt: te is meg én is!
Csak a módja nem mindegy, legalább is nekem. Valahogy nincs ínyemre napokig fuldokolni intubálva, sem málló vakolatú, sem kicsicsázott helyen... Így aztán tartom a távolságot, viselem a maszkot, meg a gumikesztyűt, ha kell hazmat öltönyt, (hazmat nyakkendővel!) de nem hagyom, hogy én mástól, vagy más tőlem bármit összeszedjen.

Ja, ilyen hülye a felfogásom.
De a dögléssel úgy egyébként semmi bajom, ezért vagyunk gyártva!
Na és, ha lenne bajom sincs másképp...

birkamenet 2020.10.08. 13:50:21

@Ekrü:

Butuska illiberókám, tőled nem azt kértem, hogy adjál nekem programot azzal a fél eszeddel, hanem ajánlottam neked, hogy a panaszaiddal a járvány"kezelés"(bruhahaha) értelmetlenségeivel kapcsolatban fordulj orbánodhoz.

Az már csak a te peched, hogy te minden fidióta elkúrástól sokkot kapsz. Ezzel töltöd az egész napodat, hogy a hisztériáidat itt hordod ki a neten.

Kivlov 2020.10.08. 14:47:36

@morph on deer:
viseld.
szíve joga mindenkinek úgy állni a sztorihoz, ahogy az neki tetszik.

/ yossarian / · http://yossarian.blog.hu/ 2020.10.08. 15:17:16

@Ekrü: Azt hol írtam, hogy az SZFE-tüntetés kivétel legyen?
Amúgy meg nyilván láttad a mai kancellári próbálkozást. Nagyjából mindenkin volt maszk, kivéve...

/ yossarian / · http://yossarian.blog.hu/ 2020.10.08. 15:18:57

@Ekrü: Honnan van ez az ötödik napon és hetedik napon elvégzendő-teszt-protokoll?
10 napos karantén meg kevés, ebben megint a kormányt kellene felkeresni, hogy mennyire felelős döntés volt rövidíteni.

/ yossarian / · http://yossarian.blog.hu/ 2020.10.08. 15:25:01

@Ekrü: Oké, akkor legyünk világosak: szoros kontaktokról beszélünk. Ahogy mindenki a járvány kezdete óta a kontaktkutatás alatt ezeket az embereket érti. Rokonok, ismerősök, illetve ahol hosszabb időn keresztül, és főleg zárt térben együtt tartózkodás megvalósult.
Kockázat nyilván buszon is van, és értelemszerűen nem tudsz mindent lefedni ellenőrzéssel, de a görbelaposítás (R0 csökkentése) a fenti szoros kontaktok kiszűrésén alapul leginkább.

/ yossarian / · http://yossarian.blog.hu/ 2020.10.08. 15:27:00

@Ekrü: "a lakosság nagy többségére nézve még csak nem is veszélyes."
Ez egyszerűen nem igaz. Kérdezd meg Szívós Mártont, a játékosainak vízilabdás tüdejéről!

Ménár Atya 2020.10.08. 17:29:56

@kvadrillio:
Az agyevő amőbák anonim szűrésén kiderült, hogy nincs hím sem nőstény, egyszerűen a zsidó isten teremtette őket, nem úgy mint a négyes villamos alatt a síneket............
Ha már érdemben akar az ember hozzászólni a feldobott témához......

Ma már ne igyál te sem több töményet! :D:D:D
Hogy jönnek a zsidók a covidhoz?

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.10.11. 07:41:54

@Ekrü: Csakhogy te is szopni fogsz, bármi bajod van, mert a covidosokkal túlterhelt eü nem fog tudni veled foglalkozni.
süti beállítások módosítása